Gå til innhold

Da har Thyra fått sin første vaksine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært en slitsom dag for henne. Etter vaksinen så ble hun med far og mor for å kjøpe garderobeskap på Ikea.

Fikk på Ikea gradvis stigende feber. Vi dro hjem, etter at ha hentet halvparten av det vi skulle ha av deler til skapet.

Her hjemme har hun endelig sovnet helt utmattet etter spisenekt og mange bittre tårer.....

Stakkers liten....

Vi får håpe at dagen blir lit bedre imorgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann !

jeg har ei datter på 5 mnd.

hun tok 2 vaksiner i går.den vanlige og hjernehinne betennelses vaksinen.Og hun har hatt mye feber siden i går.

Nå har hun lagt seg -endelig må jeg si. jeg er sliten etter og ha ei meget krevende datter i dag :)

Forje gang ble hun ikke slik.

jaja jeg håper at hun blir bre til i morra.

god bedring til litja di.

cita26

Skrevet

Så kjedelig da at hun fikk feber og greier..:-(

Hannah (som er akkurat like gammel :-) fikk sin på torsdag og helsesøster sa at hun evt kunne sove litt ekstra, ikke noe om feber eller andre ting. Hannah sov da ekstra LITE men var i kjempeform heldigvis. De reagerer nok helt sikkert forskjellig på vaksinene...

Skrevet

Stakkars liten Thyra. Ekstra slitsomt å få feber i varmen. Håper dagen i dag har vært bedre? Kjedelig å få reaksjon på vaksinen - selv om IKEA etter ombyggingen jo kan slite ut hvem som helst da... Var innom der for noen dager siden og trodde jeg aldri skulle komme meg ut. Begynte å skjønne hvordan mus i labyrinter føler seg ;-)

Hadde dere en fin midtsommersfeiring i Sverige?

Skrevet

Ja, du sier noe. IKEA er ikke alltid like morsomt:-)). Men nå er hun frisk og rask, strever noen ganger lit med magen. I går så var avføringen omtrent som vann. Tenker at det kanskje er varmen, men vet ikke. (håper det ikke jordbæren bare:-))

Jo da Sverige var topp. Midsommar med mygg og knott. Fiol og majstång... nubben fikk være, men god mat og lit vin, unnet jeg meg:-))

Elise ble igjen hos mormor og morfar, hadde sån lyst til det.

Jeg drar tilbake igjen til helgen, blir der noen dager for turen går til DK. Konfirmanten ( som er på en ukes konfirmasjonsleir) klarer ikke vente med å dra tilbake.Ser også ut som om den største storesøsteren blir med, og det blir kjempekoselig:-))Håper bare finværet fortsetter:-)).

Hva er planerne deres? Er alt bra med go jenterne?

Gleder meg til å treffe dere snart.

Klem

Skrevet

Ja det er morsomt at de ble født på samme dagen:-))

Så fint at hun ikke fikk noe ubehag. Er veldig imponert over lille Hannah som har så godt sovehjerte på kveld/natten. Thyra sover godt om natten, men har en tendens til å være lit urolig om kvelden. Har som oftest mye luftsmerter. Satser på at det snart går over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...