sonic Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Nå er det mange dager siden avføring, og i dag har han hatt tydelig vondt i magen. Hylt og hylt. Finnes det noe man kan gi en så liten for å "sette i gang" systemet...?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 gi flaske med melk,å litt maltekstrakt..det pleier å hjelpe,hjalp hvertfall min sønn..
Supermor:) Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Hvis du ammer, så er det helt normalt at det kan gå dager mellom avføring, er det mme, så tror jeg de skal ha en bleie til dagen ca. I tillegg til det første rådet du fikk, så ville jeg lagt han på ryggen og trykk bena mot maven (forsiktig) gjentatte ganger. Dette er med å presse luft ut av tarmene. Eller holde i føttene og "sykle", kan og hjelpe. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Hvor gammel er sønnen din? Kan sprøyte opp litt olje i endetarmen, det får i gang systemet. Eller så er det sviskesaft eller malt. Hvis du er i tvil kan du ringe ned på hs.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 blåbær er for løs mage, så det ville jeg aldri ha gitt, som sagt tidligere her ville jeg ha prøvd 1 teskje m malt først, masert, trygt bena forsiktigt oppover eller ta tempen forsiktig, det kan også hjelpe..sviskesaft kan også hjelpe men siden babyen din er bare 10 uker er det litt tidlig.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Vi hadde samme problemet med jenta vår på 11 uker for en tid siden. Da fant min mormor frem et gammelt kjerringråd som jeg har sett presentert her også; legg han på stellebordet (oppå bleien, lure meg glemte nemlig det ;-)) ta en q-tips eller termometer (som også er nevnt her ser jeg) med litt olje på og før det forsiktig inn i endetarmen. ) Dette funket iallefall helt supert på oss- for like etterpå så kom det MASSE.. Lykke til i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå