NickNoLte Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 hei, så et innlegg hvor du ropte etter Drillo! Drillo har pensjonert seg, og satt inn en erstatter ved navn Nick. sånn mellom oss :-D Jo, jeg fikk en prematur gutt i desember, født 2 mnd for tidlig. Han er 6 måneder nå, så fort tiden går! Og.. det går bare bra med han... Vi lå var på sykehuset 1 mnd, kunne reise etter 3 uker, men jeg ble syk siste uken og måtte bare holde senga hjemme.. kjeeeedelig! lå i kuvøse og cpap 6 dager, og så var det bare å komme i gang med ammingen, han var så flink! Hadde sett for meg det ene og det andre, og et mye lenger sykehus opphold! Hjemme har det gått bra. Han sov mye den første tiden. Så var jeg zombi om nettene da han våknet og skulle ha mat, men så plutselig sov han fra 23/24 tiden til kl 05/06 - KJEMPEDEILIG! Ved 5 mnd alder sluttet han med det..... Begynte med grøt 6 mnd, men han har ikke vært noe begeistret for det.. Håpte at natta ble den samme som før da, men det er minimalt med grøt han spiser, så da kan jeg drømme litt til..... Legger seg... alt mellom 20-23(30) - men er litt ollete før han sovner skikkelig.. ligger 20minutt før han våkner igjen.. Jeg har gitt ham mere mat, og så sover han litt til, men våkner... mere mat... Kanskje ikke rikig å gi ham mat hver gang (dårlige vaner), men det blir ofte de letteste utveiene, er trøtt og sliten(2barn) og ønsker noen minutt for deg selv om kvelden... Men dette er jo litt dumt når jeg da skal ut... det er lett for meg som har maten i fanget, verre for ham med flaska.... Og apropos flaske - vil ikke ha!!! bare mislykkede forsøk.... noe mer du lurer på - hehehe.... husker ikke hva du spurte etter i innlegget ditt, men det går bra med oss! Går det bra med dere?
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Hei, så bra å høre at det går bra med dere:-) Leste liksom at du plutselig fikk en gutt og så så jeg ikke mer til dere, har lurt på hvordan det går. Jenta vår poppet plutselig ut tre mnd før tiden, var ti dager i stavanger og halv annen mnd på lokal sjukehuset, alt går veldig bra med henne, måtte bare lære å spise selv og bli større før vi reise hjem. Hun har en åpen ductus, men det er vel en liten pris å betale. Vi er veldig fornøyde. Har nok å holde fingrene i vi også, har en storesøster på 8 og en storesøster på 20mnd. Lillemor en nå 5mnd. Hun ville heller ikke ta smokk helt til vi fant noen fra babyNova på Apotek1, de er runde. Har fått et "bedre" liv etter det ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå