Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 jeg har en sønn født 16 mars,vi har det kjempe bra bare vi to,men irriterer meg over faren hans..når jeg fant ut at jeg var gravid så ble jeg gla,for jeg følte meg klar til å bli mor,jeg fortalte eksen min det å det resulterte i at han stakk..men det tok jeg ikke så veldig tungt der å da..men det tok 6 mnd før han tok kontakt igjen,rett før termin..å vi fikk god kontakt som igjen forsvant..når alexander var 2 mnd så kom faren hans nedover hit på besøk for å hilse på sønnen vår å sånn..men han oppførte seg som en drittsekk,skreik tik alexander når han gråt osv..jeg mått gjøre absolutt ALT,ikke noe hjelp å få av han nei..å da tenker jeg sånn at hallo,vi var 2 om dette,jeg ble ikke gravid alene,å han har oxo sagt at han ville bli far å sånn..hva med å ta ansvar for sine handlinger?? skjønner meg ikke på de,er det bare meg?? alenemor 21
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 for de som vil ha kontakt så kan dere godt legge meg til msn:[email protected].... kanskje får man oxo nye venner her inne,som er i samme situasjon alenemor 21
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Unnskyld meg,men hvis barnefar kommer og SKRIKER til en liten baby som gråter,hadde jeg hevet han på huet og ræva ut,og bedt han holde seg LAAANGT unna barnet!!!! Ikke klag på det som om du er et offer,vær heller glad hvis han holder seg unna,hvis han er en sånn dust!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 jeg er ikke no offer her,det vet jeg 110%...å jeg kasta han på hue å ræva ut,sendte tinga hans oppover etter han..men det som irriterer meg er måten han oppførte seg på,det må jo gå ann å ta ansvar for sine handlinger..å nå skal han sende barnevernet på meg fordi jeg kasta han ut
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Ikke bry deg om det,la han bare gjøre det,også gir du dem isåfall din versjon av saken. Noen mennesker blir aldri voksne dessverre,og hvis han allerede har kjeftet på babyen ved to mnd bare for litt skriking,hva kan han ellers finne på? Ikke gi han for mye respons du,bare virk likegyldig,så gir han seg kanskje med å plage deg mer. Og bruk heller kreftene dine på å finne deg en skikkelig og snill mann neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå