Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Lager en tråd for oss jeg! =) Vi holder til like ved Tranby! Ved lyngås! Koselig å se at det er fler fra Lier her! Er dette din første? Joakim er min første og sambo sin andre.. Klem
skimre Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 hei hei!!! Maia er vår første ja, vi koser oss masse, deilig med perm! nå har maia rukket å bli snart fire mnd, så tiden går veldig fort synes jeg, var vanskelig i begynnelsen, men nå går alt så mye bedre! er ikke lett å få en liten tass i hus, men du så deilig det er!!! går det bra med dere da, dere runder jo snart første måneden?! klem igjen;)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2006 Er sååå treg med å svare jeg da! Det er en ny sjef i huset! Kjenner at jeg gleder meg til å få teken på dette altså! Det er ganske vanskelig som du sier! Prøver jo å være den beste mamma'n som overhode mulig! =) Sånn er vel alle tenker jeg! Liveredd for å gjøre noe feil osv.. =) Ja, vi nærmer oss 1 mnd! Tiden går helt utrolig fort ja! Deilig med perm nå på sommeren hvertfall! Skulle bare ønske jeg kunne badet og slikt! Denne varmen er rett og slett ikke til å holde ut med! Får slenge meg i seng og prøve på litt søvn! Knøttet skal vel ha natt mat om et par timer! =)
skimre Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 *hehe* merker at det er ny sjef i huset ja!!! nå har vi fått en utrolig snill baby da, hun forstod tidlig når det var natt, og nå sover hun fra 19.00-07.00 uten nattmåltid:) hender hun må ha smokken et par ganger om natten bare... så her er vi veldig heldige!!! vi fikk ikke til amminga vi da, så her har knøttet fått mme fra hun var fem uker, så det er klart vi har litt mer oversikt over hvor mye og når hun spiser, selv om det var utrolig trist å måtte gi opp puppen så går det veldig bra nå, i går fikk hun for første gang prøve grøt, så veldig skeptisk ut da, men smattet litt;) du har masse å glede deg til!!! men har dere barnet til samboeren din mye da? du er vel litt barnevant allerede du da? selv om jeg tror ingenting kan sammenlignes med å få sin egen lille tass, som man har hatt i magen i ni mnd... håper natten har gått bra for dere!!!
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2006 Idag har jeg faktisk vært på liertoppen, og nå er jeg i ferd med å SMELTE bort! Herregud for en intens varme.. Og jeg får ikke badet enda pga keisersnitt såret! =( Blir en del dusjer i løpet av en dag altså.. Jeg har egentlig ikke sååå god kontakt med sønnen til sambo! Han er veldig innesluttet av seg, og når han er hos oss så snakker han kun med sambo! Så jeg vil ikke akkurat kalle meg for en stemor! =) Og barnevant er jeg ikke! he he. Begynner å komme seg litt nå da! Det er neppe noe som kan sammenlignes med å få sin egen sønn/datter! Så deilig at hun sover gjennom hele natten da! Her er vi oppe ca 2 ganger, men det er veldig fort gjort! Han spiser og sovner igjen med en gang! Så jeg syntes vi er ganske heldig her i huset også! Nå kjenner jeg at jeg må visst løpe gjennom dusjen igjen.. Renner bort her jeg nå! Men jeg ser det er noen skyer på vei! Håper dere har hatt en fin dag og at dere ikke har smeltet bort i varmen! =)
skimre Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 liertoppen du, ikke verst:) det er godt å komme seg ut litt, men som du sier *smelt smelt* vi holder oss for det meste hjemme for tiden, deilig å ligge på verandaen og nyte sommeren:) så du har har en liten keiser du også?! her lå snuppa i sete, og bekkenet var for smalt, så Maia kom også til verden på keiserlig vis;) kipt med såret da, men mitt grodde rimelig kjapt det, så det er vel ikke lenge før du kan hoppe uti du og! nå har jeg lurt meg til litt pc tid, før jeg hopper i køya, og sitter her med babycallen og hører på godlydene til Maia... nei det er nok ikke mye som kan sammenlignes med å få sin egen lille tass!!! nattinatt:)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2006 Vi har en liten keiser vi også ja! Han satt så godt så godt med rompa ned! Tok ikke mål av bekkenet mitt for jeg var IKKE hypp på noe setefødsel! Såret mtt har også grodd veldig fint.. Jeg ser frem til å bade! Nei, det er rett og slett for varmt til å sitte foran data'n nå.. Uff.. Får gå ut og finne meg og gutten min litt skygge! =)
skimre Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 hei ja!!! er jo ikke mulig å oppholde seg foran pc'n i denne varmen:) men er ikke no serlig glad for at det er meldt regnvær og kaldere til helgen for det altså!!! mamma fødte meg i sete, så jeg ville jo lissom prøve jeg da, og så var jeg jo så spent på hvordan det ville være å gå i veer, få med seg baggen og komme seg til sykehuset, så jeg ble vel litt skuffet når legen sa at de hadde satt opp time til keisersnitt, så det var bare å møte opp kl 8 og legge seg i en seng, så skal du bli mamma *hehe* men tårene trilla like herlig når hun kom da, fikk henne opp til meg med en gang og hadde henne på p.o hele tiden før vi kom ned på barsel, og da var alt bare fryd og gammen;) og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner heller, så sånn i ettertid så var vel min fødsel lettere enn de fleste;) håper dere ikke har smeltet helt bort i varmen da:)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2006 Det var såvidt vi ikke smeltet bort i varmen igår hvertfall! Lille mann slet skikkelig! Syntes det var ordentlig ekkelt altså! Han gråt for han var varm og ble enda mer varm av å gråte! Idag har det vært litt kjøligere og jeg merker det utrolig godt på han! Enda litt sutring, men ikke på langt nær som igår! Tårene strømmet til her også da Joakim ble forløst! Jeg var egentlig redd for at morsfølelsen skulle utebli i og med at dette var min første! Men det var ikke noe problem! Da jeg fikk se han visste jeg med en gang at jeg elsket han mer enn noe annet i hele verden! Rart det der altså! Hadde dere KS på BSS? Var du fornøyd? Jeg for min del var ganske misfornøyd med både behandling og oppfølging! Mange koselig jordmødre men også noen som var grettne og snerpete som ødela oppholdet! Det var godt å komme seg hjem altså! Håper du får en super helg! Her i huset skal vi kose oss med taco idag! mmm
skimre Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 hei igjen:) ja jeg var også så heldig at morsfølelsen strømmet på med en gang, var helt gira på sykehuset jeg... skulle vel brukt tiden til å slappe av litt, men ingen skulle ta fra meg Maia nei;) hadde også keisersnitt på BSS ja, var fornøyd med oppfølginga før KS og hadde med en utrolig søt jordmor på oprasjonsstua, men men, etter vi kom ned på barsel ble det andre boller:) jeg holdt ut i tre dager så var det hjem ja, noen ok jordmødre og barnepleiere, men de veide ikke opp mot de som ikke var så ok nei... *hehe* artig at dere skulle ha taco, har prøvd å overtale gubben i hele dag, men kom ikke frem med det forslaget nei.... *hihi* får bearbeide han bedre i morgen!!! god helg til deg og'!!!!
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2006 Først og fremst; HALLELUJA!! REGN!! Sååå utrolig forfriskende altså! Lille gutt har vært en engel når det kjølige været kom! Smiler og er så lett å ha med å gjøre! Det er virkelig herlig! Null sutring! =) Jeg tror forsåvidt Joakim har begynt å feste blikket noe! Hehe, det er klart det sikkert er noe jeg innbiller meg, men det virker som om han ser meg bedre nå! Det er herlig med disse små.. De trenger nesten ikke gjøre noe, men de gir oss såååå mye!! Håper du har hatt en kjempe flott helg! Jeg har virkelig kost meg! Slipper å renne bort og gjemme oss fra varmen hele tiden! =) Ei venninne av meg fødte en liten gutt i går kveld! Kjempe moro! Hun var veldig lei varmen nå hun også.. Sikkert ikke hyggelig å være høygravid i 29 grader og stekende sol! (er så besatt av dette været jeg altså!) Nå skal jeg kose meg med te og en god bok! Nyte stillheten, for sambo er vel på vei hjem fra verkstedet snart tenker jeg! =)
skimre Skrevet 12. juli 2006 #12 Skrevet 12. juli 2006 HEI!!! litt lettere treg her men men, bedre sent enn aldri!! det der har jeg tenkt på, at det kan umulig være gøy å gå høygravid på denne tiden av året! men sikkert bedre enn termin i august:) gå med så stor mage hele sommeren da gitt, og jeg som syns jeg sliter nok uten, *hehe* så utrolig gøy å få blikk kontakt da, tenk så gøy det blir når han smiler til deg:) tror det er en av de herligste stundene på dagen når Maia vekker meg med godlydene sine, og tusle inn på rommet hennes og bli møtt av verdens nydeligste sprellende jente, med et stort smil på leppene, så gurgler og ler hun og da er jeg ikke sen med å plukke henne opp nei:) - åh du har mye å glede deg til!!! nå kom mannen min akkurat inn døra med blomster og dvd... *hehe* kan ikke klage da nei;) klem:)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2006 Noe treg jeg også da.. he he. Ja.. Det er veldig mye å glede seg til skjønner jeg! Lille gull har begynt å smile, fikk tatt et flott bilde av han igår.. Og hver eneste gang jeg ser på den så smelter hjerte mitt og jeg får bare lyst til å gråte av glede!!!! Hahaha. Jeg blir helt tussete av kjærlighet til lille gutten min!! Hmm, heldig du er da! Dvd og blomster! Snille mannen din.. *skal ringe og hinte litt til samboeren min nå tror jeg* Jammen er det fredag og helg igjen da! Tiden flyr du! Du får kose deg i helgen! Det er jo deilig vær nå! Ikke så alt for varmt! *herlig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå