Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser av og til innlegg der det bannes så mye, er det bare jeg som ikke synes om det eller er det flere andre som også legger merke til det.

Synes slike innlegg blir useriøse når det nærmest er om og gjøre å komme med flest mulig stygge ord.

Er det nødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

Skrevet

Ja, for meg blir det litt useriøst. Det er forsåvidt greit med en glose eller to for å understreke noe for de som bruker det, men gjentatt banning blir litt snålt for meg. Særlig når dette er en side hvor vi diskuterer babyer og barn.-)

Skrevet

For meg er det helt naturlig og banne hele tiden, tenker ikke over det!

Man bør respektere at noen banner, kanskje ikke så fint å høre på, men sånn er det, noen banner, noen ikke!

Jeg banner mye!

Skrevet

Å banne ofte og mye tyder på et dårlig ordforråd ;)

Skrevet

man bør respektere at noen banner???? eh, synes ikke det er så mye å respektere i grunn. Men jeg kan akseptere det.

Synes banning høres skikkelig stygt ut.

Skrevet

Temaet hører kanskje hjemme i kranglesiden:-)

Skrevet

har egentlig ikke lagt merke til at det er så mye banning jeg? Eneste hun MAY med caps locken på, men det er jeg litt usikker på om bare er tull eller ikke..

Skrevet

Har heller ikke lagt merke til det..

Ikke vondt ment eller til deg HI, men det er noen som pirker på alt som pirkes kan her inne. Og da tenker jeg, gud så glad jeg er for at jeg ikke er mannen dems,hihi.

Men enig,banning er ikke pent,men gjør det selv innemellom også, så jeg bør vel ikke rope høyest akkurat.

Skrevet

Jeg synes heller ikke at banning er et utbredt fenomen her inne, bortsett fra hun med CapsLock'en som virkelig har tatt helt av.... Jeg tror også at det hun skriver er tulleinnlegg.

Men jeg tror HI skrev dette innlegget etter å ha lest hennes innlegg her inne, og jeg synes det er veldig forståelig at man reagerer på det.

Som Luca nevner så er det nok for de fleste ikke veldig naturlig å ha et så stygt spåk i nærheten av eller i forbindelse med barn og babyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...