hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Ønsker og lage bordkortene og invitasjonene selv, og lurer på om det finnes noen kreative mennesker her med noen gode ideer og forslag? Og vet dere om hvor jeg kan kjøpe billig, pent papir?
Beama Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Jeg kjøpte billig cremefarget papir ( kr. 55 for 100 ark) Også kjøpte jeg kalkerpapir med glitter i 50 ark à 5 kr Printet ut teksten på det cremefargete papiret, brettet det dobbelt også tok jeg kalkerpapiret utenpå (ble A5 format) Bandt en gulltråd i ryggen på den og dekorerte den med gull klistremerker.. Bordkortene laget jeg i samme stilen, cremfarget papir, med en bit kalkerpapir som det står navnet på festet med to gullhjerter.. Litt vanskelig å forklare... Men har fått masse skryt for de allerede.. Men noe spesiellt billig ble de ikke. Kom vel på totalt 500 kroner for materialer til bordkort og innbydelser.. Har da laget 50 bordkort og 30 innbydelser..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Du kan jo reise på stranda og finne mange fine steiner.. så kan du male på navnene i synt grønt.. det har jeg fått i bryllup engang og det var kjempestilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå