Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg tjener 310 000, far 300 000. Han har sønnen hver onsdag og annenhver helg? Han tilbyr meg 1500 i mnd, er dette en OK sum? Da betaler jeg barnehage og får dobbelbarnetrygd.
liten og lettmett Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hei Bidraget blir regnet ut etter ganske mange kriterier. Begges inntekt og samværets omfang er bare to av dem. Det enkleste er å benytte bidragsveilederen, da får du et korrekt svar http://bidragsveileder.trygdeetaten.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå