Gå til innhold

Klumpen vil ikke ha vann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har råd og vink for å få min 4 mnd gamle klump til å drikke vann? Nå når det er så varmt bruker han nesten mme som tørstedrikk, og han er i godt hold som det er ;o)

Har prøvd med ulike flasker, t-skje, litt sviskesaft oppi, før mat, etter at, mellom mat, midt i mat... Youm name it. Men nei, han skal absolutt ikke ha vann. Brekker seg nesten når det kommer til svelget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med bittelitt malt oppi? Eldstegutten min fikk det, og drakk masse vann. :o)

Skrevet

Ååå, så godt tips medium! Det skal jeg også prøve.

Jeg får ikke litjmann her heller til å drikke vann fra flaske, men han tar det når han får det på teskje.

Skrevet

Malt er jo ganske søtt, så det kan jo hende de vil ha litt da. :o)

Skrevet

......hva med å kjøpe spesiell vitamin "juice" beregnet for 4mnd'ere?

Det går ned på høykant her. Etter hvert kan du vanne ut denne........

Skrevet

Min erfaring er bare å prøve å prøve å prøve....

Skrevet

Jeg dryppet vann i munnen på min fra sånn flaske med sportscap. Etterhvert fikk han prøve å drikke av den selv, og siden har han kun brukt denne type flaske.

Problemet vårt var at han ikke ville drikke kun vann fra flaske eller tutekopp, da bare tullet han med flasken i stedet.

Skrevet

Må de ha vann, da? Min erfaring er at morsmelk holder. De anbefaler jo å fullamme til de er 6 mnd. Det gjorde jeg med datteren min, og vil prøve å gjøre det med min 3 mnd gammel sønn.

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd og tips!

Prøvde i dag med malt, men vannet ble desverre ikke mer ettertraktet :o/

Lurer på om jeg skal prøve å lage tynn tynn mme? Kanskje det blir litt mer gjennkjennelig? Mener selvsagt i tillegg til den mengden mme han får, kanskje klarer jeg å "lure" han da til å like vann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...