Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hva var grunnen til bruddet? Vi har det ikke bra i forholdet vårt og har egentlig lyst å gå fra mannen min og er derfor nysgjerrig på hva som skjedde galt i andre forhold... Håper noen har lyst å svare...
BELI Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hei! jeg sitter nå mitt oppi et samlivsbrudd.Grunnen var at mannen min fant seg en annen, og viste seg å ha vært utro en stund. jeg var villig til å gi forholdet en sjanse, men han valgte å ut av det. ingen enkel sak når man sitter igjen med masse spørsmål på hvordan dette kunne skje, og spesiellt når man har barn sammen. Håper dere finner ut av det. mitt råd er at dere snakker sammen og at dere er ærlige med hverandre. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Og jeg satt igjen uten å kunne mene noe som helst. Han påsto at han ikke hadde bestemt seg for hva han skulle gjøre da han fortalte meg om henne, men jeg har jo skjønt etterpå at jeg ikke hadde no'n sjanse. For å gjøre kort: jeg flyttet ut og barna er en uke hos hver. Jeg var bare trist og følte meg helt på bånn. Så en dag noen uker etter at jeg hadde flyttet kræsjet jeg bilen. Jeg kom ikke på noen andre som kunne hjelpe meg og ringte han som kom. Etter alt var ordnet med leiebil og slikt kjørte vi hjem til meg. Der endte vi opp i sengen og hadde sex, deilig sex. Etter den dagen fortsatte vi å ha sex når anledningen var tilstede. Hans nye bodde langt unna og de kunne ikke treffes så ofte. Jeg vet det ikke var særlig lurt, men vi har alltig hatt masse og deilig sex. Og jeg var sikker på at det var lenge til neste gang det ble sex på meg (med annen partner). Etterhvert ble det en vane å ha sex. Vi møttes for å ha sex minst en gang hver uke. Av og til mens barna lekte et annet sted i huset eller at de hadde lagt seg. Enten hos han eller hos meg. Jeg vet jo at det for min del bare gjorde det verre, siden jeg fremdeles hadde sterke følelser for han. Og jeg synes det er merkelig at han kan ha så lyst på meg når han nettopp har truffet en ny dame. For vi hadde virkelig deilig sex og han var minst like kåt som da vi bodde sammen. Vi sendte sms som dreide seg om sex og vi chattet på msn. I tillegg til regelmessig sex :-). Virker ikke dette litt merkelig?? Men man kan kanskje ha ønske om å ha sex med mer enn en om gangen? Men jeg må innrømme at jeg hadde lyst til å ødelegge litt for han selv om jeg var med på dette selv. Ved å "glemme" igjen en øredobb eller truse f.eks når jeg visste at hun skulle komme på besøk ikke lenge etter. Jeg gjorde aldri det, men hadde problemer med å stoppe denne avslutningen på forholdet...
Caramba Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Ingen av oss var utro. (I alle fall ikke jeg.) Men min tidl samboer hadde et temperament og personlighet så utstabil at det gjorde meg til et skjelvende vrak. (Og jeg er en tøff dame psykisk.) Kunne si en dag "jeg elsker deg", for så den neste, eller faktisk bare noen timer etterpå å si "Jeg synes ærlig talt du ikke er så fin lenger. Jeg tenner bare ikke på deg." Så etter å ha innsett hans sanne natur, etter utallige beklagelser fra han, uten at ting ble bedre, pakket jeg min sekk og dro. Nå er jeg lykkelig, og har funnet en bra mann! Jeg og min tidl samboer har et barn sammen. Så rådet må bli: Elsker du han fortsatt innerst inne, og han EGENTLIG er en bra mann (uten div. destruktive personlighetsforstyrrelser) gå til familierådgivning og snakk ærlig om problemene dere har. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Utroskap. Fem av seks år. Helt utilgivelig.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 - tok hverandre for gitt - rusmisbruk - aggresjonsproblemer - utroskap - sjalusi - kontrollering - mistanker - ulike interesser - ulike prioriteringer - manglende kommunikasjon - folks innblanding - stolthet Hvor ble vi av etter 13 år?? Vi er jo som skapte for hverandre... Eller var......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå