Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hva var grunnen til bruddet? Vi har det ikke bra i forholdet vårt og har egentlig lyst å gå fra mannen min og er derfor nysgjerrig på hva som skjedde galt i andre forhold... Håper noen har lyst å svare...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er blitt alenemor i dag. Bestemte oss i går at vi skal flytte fra hverandre, med en sønn på 10 mnd som han mener skal ukependle hver uke, 4 timer per vei... Det som skjedde var først og fremst at jeg mistet følelser... Jeg kunne se på han å ikke tenke noen ting. Han var en person som bare var der, og det er ikke sånn jeg ønsker å leve livet mitt. Ellers så kranglet vi, snakket ikke sammen eller så surt på hverandre. Har prøvd å fikse dette siden april... Nå gikk jeg. Jeg ser ikke svart på livet...men det kommer nok til å bli tøft. Lykke til i valget ditt, men tenk deg godt igjennom...
olebrum30_05&09&13 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 han var utro med min "beste" vennine... så det var vel ikke så mye sjans ingen der nei... men det er tøft og være alene.. nå er jeg så heldig at jeg har ny type som hjelper meg litt.. men det er tøft for det om.... for er jo ikke pappen som er der... men lykke til uansett hva du gjør... men tenk deg godt om... er vel det eneste jeg kan si!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Pga psykisk terror, latskap, mangel på kommnikasjon, forskjellige verdier og holdninger til livet, hva jeg kaller ett dårlig menneske egentlig. Hadde jeg visst -hadde jeg aldri født barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå