Gå til innhold

Kan han få 50% uansett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på med å ga fra heverandre... Eller jeg går fra han.

Vi bor nå på hans hjemsted, og jeg er født, oppvokst og har familie og venner ca 4 timer borte med bil...

Han sier han skal kreve 50%, sønnen vår er 9 mnd. Kan han det?

Jeg ammer ennå...men han klarer seg fint uten mm.

Jeg ser for meg annenhver helg, og av og til litt lengre, annenhver ferie og en lang periode om sommeren...

Hvordan er det med dere? Bor dere langt fra hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor 5min fra pappaen men han har henne ikke 50% fordet(hun er 9mnd)

Min mening angående 50% er at foreldrene bør bo i nærheten av hverandre så barna kan fly frem og tilbake som det passer de.

Pluss at barna bør være minst 4-5år før man begynner med dette om det skulle bli aktuelt

Her blir det ikke aktuelt på noen år hvertfall og pappaen må da sette henne først å ikke alt annent. Han er hvertfall ikke moden nok til å ta vare på henne 50% av tiden slik som ting er nå.

Jeg syns barnet ditt er altfor lite til å ha en 50% ordning.

Om dere hadde bodd i nærheten av hverandre så kunne jo far hatt henne mye mer men heller korte samvær ofte enn 14 dager av og 14 dager på.

Han kommer nok ikke til å få dette til nei så du kan nok slappe helt av. Er nok best at han begynner med samvær gradvis å heller trapper opp til annenhver helg når jenta deres er klar for det.

Skrevet

om du flytter til hjemstedet ditt, går det ikke med 50/50. skal babyen ha to barnehager, 2 skoler, 2 fotball lag.....

det er ikke til barnets beste.

men den beste måten og få ordentlige svar på et familiværnkontoret. de ser tingene fra barnets side. jo mer jeg hører om de, jo mer liker jeg de :D så det er kansje lurt for du og pappaen og ta dere en tur og få snakket litt om løsninger der? er ikke så lett og finne ut alt sammen over kjøkkenboret hjemme. blir så utrolig mye følelser av det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...