Gå til innhold

Uvirkelig


Krølle med ny bølle

Anbefalte innlegg

Jeg tok min siste p-sprøyte august i fjor. Vi har ikke prøvd veldig hardt å bli gravide, men vært innstillt på at det skjer når det skjer....

Testet positivt for èn uke siden i dag, vi er GRAVIDE!!

Samboeren er så glad og han kan nesten ikke vente med å fortelle den gode nyheten.

Jeg er også veldig glad, men det føles som om det ikke riktig har gått opp for meg enda. Jeg har daglig vært inne her på forumet og lest alt jeg kan komme over om graviditet, men likevel så føles dette så uvirkelig. Jeg har ømme pupper og kjenner meg litt sliten, men ellers er jeg i toppform.

Er det for at man ikke ser gravid ut at det er slik? Noen andre som kjenner seg igjen?

Er 5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt i går men visste det egentlig på lørdag. Kjenner det allerede på kroppen! :-) Selv om jeg kjenner det føler jeg det samme som deg, det har egentlig ikke gått opp for meg ennå. Min somboer og meg har prøvd i over et år nå og jeg er 37 år, noe som gjør at det jo haster litt! Vi var for kort tid siden hos gynekolog for å få hjelp, fikk beskjed om å gå hjem og "sette i gang" og tro det eller ei der ble det klaff! Vet ikke hva han gjorde med oss jeg! :-) Vi er begge utrolig glad men det tar nok litt tid før det virkelig går opp for oss.

Jeg er 5 uker

 

lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Og først av alt, gratulerer!!!

 

Jeg er 5+4 i dag, og har heller ikke så mange symptomer enda.

Kjenner meg ikke så veldig gravid jeg heller, men tror vi skal være glade for at formen er bra!

Formen kan plutselig endre seg den...

 

Eneste jeg merker er ømme pupper og jeg er litt trøtt.

Blir fort svimmel når jeg reiser meg også.

 

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. det er ikke bare jeg som syns det er uvirkelig..!

 

Jeg er bare litt trøtt, eller merker jeg ikke så mye. Jo, jeg er hormonella!

Det er 6 dager siden jeg testet positivt.. og det føles ut som om det var i går. Jeg må nesten klype meg i armen for å tro at det er sant.

 

Jeg er i uke 5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...