Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Vi skal ta første dose i morra, er det noen bivirkinger....fikk unga deres feber ol??
Vestlandslefsa Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 min fikk ikke feber, ble litt sutrete i to dager etterpå. HS sa at noen også sover litt mere etterpå. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Tok den samtidig med runde 2 av trippelvaksinen, så ikke godt å si hva som slo ut, men gutten vår fikk i hvert fall feber på natta, og litt dagen etter. Var litt survete og ekstra kosete også, men det er vel ikke så rart med feber. HS sa at de sålangt hadde sett samme bivirkninger som ved andre vaksiner. Dersom du ikke får informasjon før vaksina skal settes, så be om det!
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jenta mi fikk den samtidig med 1 runde av trippelvaksinen. Hun fikk 39 i feber om kvelden, men var frisk og fin dagen etter.
Villemo&Pjokken Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Heisann. Min ble litt sutrete, men ellers ingen reaksjoner
Akkuratja Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Hei og hå. Vår helsesøster sa at det de hadde erfart me denne vaksina som ikke var vanlig med andre vaksiner var noe kvalme og oppkast. Samt dårlig matlyst. Ellers samme bivirkninger som andre vaksinene. Mi fikk første nå på 6 mnd kontroll, og jeg trudde hun reagerte med ekstrem sutring, men ennå i dag har d bare vært sutring hele dagen, og det er 4 dager siden hun fikk den, så da er det kanskje ikke det. -Så da skylder jeg på at d kanskje er tann nr 3 på vei, men hun reagerte ikke slik med de to først.!?! En annen ting HS sa til oss var at det virket som om ungen "kjente" at denne vaksina ble satt mer enn de andre. De fleste gråt litt mer av denne enn ellers. Men går like fort over med litt kos. Mi reagerte ikke på den i det hele tatt så vet ikke helt.. Kommer vell ann på hvor avslappet de sitter og hvem som stikker.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 jenta mi hovna opp kjempe mye på foten sin. fikk så vondt at ho ikke fikk til reise seg eller gå rundt bordet som ho pleier. ble knall rød og blå og hovna opp hele låret. og det ble kjempe hartd. ho skrek bare da vi prøvde å ta i henne.- dakkar pia mi. er en uke siden nå. fortsatt litt hardt og litt rødt. håper det går over snart.- elelrs ble hun litt mer grinete og litt varm. er 10mnd ho da.
cita28 Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 heisann ! dattra mi tok denne vaksinen igår,sammen med den andre ppt vaksinen. hun er 5 mnd gammel. hun ble ekstremt suttrete og masse feber. synes synd på henne. ved forje vaksine ble hun ikke slik. er rimelig sliten etter en lang dag inne-knall vær ute nå. håper dette er over i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå