miatittin Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Ja det har lille-gutten min på 1,5 år. Han leser,leker med biler,bygger klosser,leker i sandkassen med han og masse mer Han er en super storebror som egentlig er halvbror og bare på besøk annenhver helg. Han er 12 år gammel og får sine " nykker " han også iblandt. Men til dere alle som synest det er så slitsomt med stebarna! Prøv å tenke på alle fordelene i stedet. Jeg har det også slitsomt med alle ungene rundt meg iblandt. Men gi de oppgaver,la de passe små-søsknene,la de få litt ansvar. Når de er her får jeg gjort en hel masse,bare det å få dusjet i fred er herlig! Jeg kan sy,lese og sitte forann dataen Måtte bare fortelle at det blir lettere etterhvert
Sesam Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Skulle ønske jeg hadde det som deg. Jeg hadde tro på at det ble lettere etterhvert jeg også, men har dessverre mistet troen på det. Sliter på det 9 ende året, og føler at kanskje dette blir det siste.... Hilsen Veldig sliten akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå