Snuppa! Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 jeg har så lyst å kjøpe leilighet,men det er ikke enkelt å etablere seg alene.. Men hvor stort lån har dere som eier leilighet alene,er det noen avtaler men kan gjøre med banken som er for aleneforeldre?
winneboo Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg leilighet å måtte betale 1.450000 for den. Har 350 000 i egenkapital som er skyti inn å lånet så da er det ikke fullt så høyt. Jeg hadde fått lån på max 500 000 om jeg ikke hadde hatt kausjonist å da hadde jeg ikke fått meg noe for det finnes ingen boliger til denne summen her jeg bor. De gir vel 3 ganger din egen inntekt. Du kan søke om lån i husbanken, jeg fikk avslag der. Men fikk førstehjemslån i banken min(sparebank1) siden det er første gang jeg kjøper + at jeg har BSU konto.
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Hei Charlie21. Er litt nysgjerrig jeg, siden jeg har fått noen avslag, og noen "tjaa". Har du bare Os eller? Hvilken sikkerhet stiller kausjonisten din med?
winneboo Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har bare OS ja. Men får bostøtte selv om jeg eier. Å så skal jeg begynne å jobbe så fort jeg får meg jobb. Så hadde nok ikke greid det uten en jobb ved siden av. Pappa stiller deler av huset sitt som sikkerhet siden det er nesten gjeldsfritt.
Snuppa! Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2006 Takk for svar Jeg får vel ta meg en prat med banken og se hva jeg får til.... Hadde vært så mye enklere å være 2 når det gjelder sånne ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå