Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Har kjøpt lakserolje, men ikke turt å ta enda. Lurer på hvor mye dere tok av det dere som har brukt det med god erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 hei jeg tok først 2ss å så venta jeg 1,5 t å så tok jeg en til men det skjedde ingenting annet enn at jeg var på do en del ganger:(...men det er forskjellig fra kvinne til kvinne så det skader vel kansje ikke å prøve det vist du vil! lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 hadde ikke ville tatt det der. jordmødre og maaange som har født advarer. det hjelper ikke! det er et middel som skal sette i gang AVFØRING, horfor skulle det påvirke en fødsel?? det eneste som skjer er at du får en plagsom magesjau! sorry pat..
snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Jeg prøvde lakserolje på 2 av ungene, første gang ble det styrt-fødsel, men ikke andre gangen.....jeg tok 2 spiseskjeer to ganger om dagen....Det ble mange bomturer til sykehuset før det ble fødsel.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 jeg tok det med sønnen min en fredag eller lørdag, tok en sp var på klinikken søndag morgen og kl halv to var han født.... så det hjalp meg... men de sier no det at det kommer hvis det er klart på denne måten..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg har tatt litt over 1 ss, for noen timer siden og må hverken på do eller noe annet... Hva skjer?
tuppen og lillemor Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 ta det på tom mage å ikke spis, det skal vist funke
Silar Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 min mor tok lakserolje når hun skulle ha nr to. Det hjalp henne, og hun anbefaler det faktisk til meg. Men det er jo lenge siden da. Har en flaske stående her, men er litt redd for og ta og. Er på nippet til å gjøre det, men venter litt til. Sitter bare og håper at ting skal begynne å skje av seg selv nå. Termin i dag. Blitt fortalt hele svangerskapet at jeg kommer til å føde før tiden pga jeg gjorde det sist, men neida. Er så møkka lei.. Var liksom forberedt på å føde mer enn 5 dager før termin
Silar Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 ok. jeg tok det. Ingen effekt på meg. Måtte ikke på do en gang. Null niks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå