*lilleFrøkenSta* Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 ble helt overveldet i går kveld etter jeg hadde lagt meg, jeg ble nemelig liggende å tenke på forloveden min og jeg kjente bare hvor forelsket jeg er i han, men så utrolig mye dypere det er! tenkte på hvordan det var når vi møttes og alt i samme, kjente på hvor høyt jeg elsker han, og jeg er så utrolig glad for at han skal bli min mann!!! så jeg måtte jo løpe opp i stuven til han for å si at jeg elsket han! for en deilig følelse det er gitt! så er vi ikke heldige damer, som har funnet noen vi elsker som elsker oss igjen?;-)
Cocos Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Akkurat den følelsen får jeg også av og til.. Den er helt herlig er den ikke? Tenker på alle venninene mine som er single, og jeg må innrømme at jeg misunner dem av og til. Men så får jeg den følelsen og jeg tenker: Jeg må jo være den heldigste i verden! Det er så herlig å føle seg elsket! Den trygghetsfølelsen det gir må jo være meningen med livet? Jeg gleder meg til å tilbringe resten av mitt liv med den mannen som gjør meg lykkelig. Fint at du også har det slik! Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå