Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Nå tror jeg jeg skjønner hvordan det henger sammen. Min mann hater alt som er kjedelig. Han har overlatt alt som er kjedelig til meg og nå er det jeg som er kjedelig. Jeg tar ansvar for alt som er kjedelig og er nå selveste inkarnasjonen av kjedelig! Tror jeg må slippe alt som er av ansvar og ta ham med på noe gøy i kveld, men han har jo ikke lyst til noen ting. Det eneste han er opptatt av er alt det vi _ikke_ kan gjøre fordi vi har en liten,. Han har jo så mye å være takknemlig for, men hvordan kan jeg få ham til å se det? Han bare spiller dataspill og syns jeg er kjedelig som ikke ser at det er gøyeste i hans verden (ARGH!) Det hjalp ikke at England og Brasil røyk ut... Å det er så patetisk å deppe over sånn! Jeg blir så sur på ham fordi han ikke er mer positiv og ser hvor godt han har det, og at jeg hadde blitt en "ny" kvinne om jeg hadde blitt mer avlastet i hverdagen. Men jeg får bare prøve å snu trenden. Ønsk meg lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå