Gå til innhold

Hvor mange år mellom yngste og eldste barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det hele 21 år mellom yngstemann og eldstemann.

Nokså mye, når jeg tenker på det...Blir jo ikke søskenforhold i den forstand.

Men jeg håper at storebror og lillebror føler samholdet likevel, selv om aldersforskjellen er kjempestor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt jobba!... men min første er født i 1981.....og den siste nå i juni. Det blir 25 år.... dvs; eldstemann bli 25 om 4 mnd. Jeg har også barn på 23 og 2 ,5 år. de eldste er stolte av de små og de små forguder de store selvom toåringen nekter fo at jeg er mamman til de store også...

Skrevet

Hei på dere..

Her er det 16 år.....

Min fars eldste bror var 18 år eldre, det hadde ingen betydelse for dem.

Min bror er 13 år eldre en meg.... Han og jeg har kjempegod kontakt og møtes så ofte vi kan, på tross av 70 mil. Min syster som er 3 1/2 år yngre en meg, har ikke så god kontakt med broderen som meg, men det tror jeg har med personkjemi og gjøre og ikke alder..

Skrevet

Godt å høre at søskenfølelsen kan være der på tross av aldersforskjellen, da =)

25 år mellom er jo bare helt utrolig! Stjerne i taket for deg =)

Nå hadde ikke jeg planlagt denne siste, men han er satt stor pris på blant de eldre søsknene sine.

Han blir jo båret som en prins av dem alle, når de har muligheten.

Så på mange måter er attpåklatter heldige. De blir ofte overøst med kjærlighet i mengder de første ungene bare kan se langt etter, fordi de ikke hadde den ekstra slskenkjærligheten i tillegg til sine foreldres.

Skrevet

hei.

Her er det litt over 16 år mellom mine. Tvillingene på 16 er kjempestolte av lillesøster.

Håper, tross aldersforskjellen at de kommer til å få godt ett godt forhold når prinsessa blir stor.

Skrevet

Eldste var 18 år når nr 3 kom til verden:-) Mellomste var 13 år:-)

Skrevet

Det er 9år i forskjell på mine 2. Fikk gutten min i 1996 og jenta mi i 2005. Storebror er kjempe stolt av søsteren sin, og er veldig flink til å hjelpe til. Det gjør han fordi han vil, og ikke fordi jeg sier det..

Skrevet

Eldstemann er født januar-89, veslejenta i oktober-05. Derimellom har jeg 3 stk. Mellom kull 1 og kull2 er det 9,5 år.

Skrevet

Heisann! Her er det 25 år og 3 mnd mellom eldste og yngste. Eldste født i juni -79 og yngste født i september 2004. Så ganske stort sprik mellom de to.

Eldste er karrieremenneske og har ikke hatt så mye tid til minstemann, det går mest i jobb og atter jobb. Men når de møtes er det stor stas allikevel.

Skrevet

Hvor gml er du da, petuniaen?

Har du flere barn imellom?

Skrevet

Her er det 19 år mellom eldste og yngste sønn.

Skrevet

Jeg er 45 år, og har 2 barn imellom eldstemann og yngste. Så 4 til sammen ;)

Den siste er med ny mann, som ikke har barn fra før.

Skrevet

Her er det seks år mellom første og siste - vi har fire.

Skrevet

storebror er 17og 1/2, lillegutt 6 måneder og jeg er 41 år med ny samboer på snart 37 år...

Skrevet

Perfekt aldersforkjell på deg og samboeren din syns jeg - sånn er det her i huset også c",)!

Skrevet

Her er det 11 år mellom eldste og yngste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...