ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Det hadde vært gøy å vite om det er noen her i nærheten som også er prøvere.... Håpe, håpe, håpe
ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2006 opp opp opp igjen..................
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hei, er fra Oslo selv, men kjenner endel i Gudbrandsdalen! Ville muntre deg opp litt bare..
ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2006 Seriøst altså?? Så kult... jeg som trodde jeg var helt alene her i denne dalen..... er ikke herfra, men sambo er så han ville tilbake hit..... ikke akkurat mitt valg..... Men takk for oppmuntringen
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeppjepp, kjenner noen i Kvam og noen i Valdres! Du får ha lykke til med å finne noen da, fortsett og dytte!
LilleVakreAnna Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Kremt... Valdres er IKKE i Gudbrandsdalen!!! Kjempebrøler!! Neida! på ingen måte stygt ment, men mange som er nøye på dette, skjønner du. Og jeg ER faktisk fra Gudbrandsdalen, så da er vi vertfall 2 prøvere! kan ikke skjønne at ikke denne flotte plassen var 1. valget ditt, hehe.
ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2006 Så hyggelig Nå trodde jeg at jeg var helt alene her..... hvor i gudbrandsdalen holder du til?? Fortell litt om deg selv da........ Bor selv i Kvam og jobber på Otta senteret og Peer Gynt senteret. Så artig dette var altså.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå