*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Min lille baby på 4,5 mnd fikk i går for første gang litt velling av mais. Dette fordi hun har virket misfornøyd lenge og sovet mindre og mindre om natten. Da hun fikk velling de i går og i dag ble hun helt vill, kunne ikke få det i seg fort nok og hylte og ble råsint da det var tomt. Bør jeg da kunne gi henne mer? Jeg blandet 2 ts maispulver i 30 ml morsmelk.
Lillehopp Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Høres ut som hun likte det spør du meg... jeg brukte to mnd på å få tulla mi til å spise mer enn 2 ts grøt i begynnelsen... Du kan sikkert gi henne mer, men prøv å øke på gradvis så hun ikke får vondt i magen:) Lykke til!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2006 Ja hun elsket det. Jeg ga henne noen ts sviskesaft i formiddag. Hun gjorde en liten grimase for den fremmede smaken men slurpte det i seg
Lillehopp Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Syns nesten du er heldig jeg, som har ei som liker alt mulig. Her i huset er det geiping og grimaser til alt. Hun er ti mnd nå og spiser bra med grøt, men middag sliter vi med å få i henne. Skikkelig kresen!
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Eg ville sett det an eit par dagar, for å vere sikker på at ho ikkje får vondt i magen av det. Men viss det går greit, er det ingen ting i vegen for å gje ho så mykje som ho vil ha (men det held vel med eitt måltid til å begynne med).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå