Gå til innhold

Hva med et treff på Pascal neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd den franske kafeen er lagt ned - det var liksom så ideelt å treffes der. Det er jo så hyggelig å ha et fast treffsted/tid. Nå er det sikkert mange som reiser på ferie etterhvert, men hva med et treff på Pascal neste uke, onsdag kanskje, enten i Drammensveien eller Vestbanen? I Drammensveien er det ganske god plass, også til vognene, særlig utenom lunsjtid.

Ellers har vi nedtelling til ferie om 9 dager! Gleder meg masse. Og attpåtil skal været bli bra her nesten frem til vi drar! Deilige dager for tiden. I dag var jeg forresten "for sent" ute med Christian på tur, han sov på tur i Frognerparken fra kl 1730-ca 19. Ikke helt smart, rutinen med legging halv ni blåste vekk. Nå ligger han strålende blid og opplagt og gurgler på teppet sitt... Holder vel koken en times tid til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg å treffes i løpet av uken:-)

Typisk at et lite avbrekk fra rutinen velter hele opplegget med disse små ja:-)

Men så lenge de er blide og fornøyde så er det jo bare koselig!

Skrevet

Jeg kunne tenke meg et treff, men vet ikke helt hvordan uken blir seende ut. Må se det litt an. Her har vi hatt puppenekt store deler av dagen. Ikke noe gøy i denne varmen. Sovingen har også bare vært tull og tøys. Sånne dager er ikke noe morsomme!

Skrevet

Vet ikke om dere drar på treff imorgen, men jeg tar en tur til Arendal, på sparket. Vi reiser grytidlig ned og tar et dagsbesøk hos mine foreldre som er der på ferie. Er jo så herlig varmt om dagen så vi prøver stranda på tromøya imorgen:-) Er nesten for varmt inne i byene nå synes jeg, trenger litt sjø og vind:-)

Skrevet

Hadde vært hyggelig med treff igjen, men passer dårlig denne uken. Har ungene hjemme fra barnehagen så her nytes strandlivet i rikt monn i godværet. Slitsomt med tre små i strandkanten (føler at jeg helst skulle hatt minst ett ekstra sett med øyne...), men veldig deilig også da. Holder oss på Sollerudstranda - ikke verdens beste strand, men veldig bra vannkvalitet, oversiktelig og relativt sett lite folk. Anbefales andre med små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...