bella81 Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Har mistet alle vennene mine etter at jeg fikk barn og føler meg så alene. Er ganske sjenert av meg så vanskelig å få nye. Tenkte kanskje det var noen her som ville bli kjent med meg. Har en sønn på 1 år og har ingen kontakt med faren. Det er første gang jeg skriver inn her, er ikke så flink til dette her. Føler at dette ble litt teit men men.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 hei bella. hvor bor du hen i landet?? er det i nærheten av oslo så skal vi ha alenemamma treff på lørdag. det er første gang jeg skal være med så da kan vi jo være nye sammen?? om du har murlighet da
Sjokoladetyven Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Hei:) Hvor bor du? Har du msn, så kan vi skravle litt der. Adr: [email protected]
bella81 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2006 Hei, jeg bor i lillestrøm.Har msn ja så legger deg til jeg. Ang treffet på lørdag så vet jeg ikke. Som sagt så er jeg veldig sjenert med nye mennesker og hvis det blir veldig mange så vet jeg ikke helt....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 lillestrøm er jo ikke langt unna. og jeg har jo ikke vært med på sånt alenemamma tref før jeg heller. blir du med slipper jeg og være ny helt alene. da kan vi være nye sammen. jeg vet ikke hvor mange det blir. men alle som kommer er jo i samme situasjon som oss så vi har helt sikert mye og prate om. og mye og lære av verandre. jeg putter deg på msn min så kan vi bli kjent litt før lørdag. hadde vert veldig kos om du ble med da
snoopi83 Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Bare å ta kontakt her også har en sønn på 2.5år som jeg er alene med... min msn adresse er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå