Gå til innhold

Prøver igjen: Lukas, Sakarias og Elias


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elias er det desidert fineste. synes det er et nydelig navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke navn etter min smak, men hvis jeg skal plukke ut et er det nok Lukas jeg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias er såååå vanlig for tiden. Vi tenkte også på det til vår sønn, men ombestemte oss av frykt for at han måtte dele det med 3-4 stk i samme klasse på skolen.... Sakarias er fint, men kanskje litt tungt, da synes jeg Isak klinger bedre. Men jeg må si at Lukas var det desidert peneste av dine alternativer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn helt etter min smak! Har selv en Elias, og vurderer begge de andre ved en evt gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss blir det i alle fall ein Elias (såframt vi får ein gut) fordi mannen min heiter det, og det er meksikansk tradisjon at første gut får same namn som far.

Både Elias og Lucas er mine favorittnamn, vanskeleg å bestemme.... hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar! Har nå på ferie fått så mange positive kommentarer til Sakarias at jeg nesten tror det må bli det???? Alle gikk for et populær-klingende navn uten å være blant de mest brukte.... Så tror det blir det jeg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes Elias er fint, men begynner å bli veldig vanlig. Sakarias har jeg bare hørt om en liten gutt som heter. Kjempe søtt navn som jeg tipper det blir flere av med tiden :-)

 

Lukas er et helt fint og greit navn!

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger! Hører så masse positivt om Sakarias! Gøy å høre det fra dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...