Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 J har født verdens søteste jente, men j tror j har blitt skeiv der nede. Vi hadde sex etter 5 uker og d kjentes som om han gikk inn på innsiden av venstre lår omtrent. J sjekket for meg selv dagen etter og hullet er hvertfall mer til venstre enn midt på! Noen andre som har hørt om eller opplevd d samme? En ting til. Er d stor forskjell når man bruker kondom og ikke? j synt4es d var veldig annerledes, men vet ikke om d var pga kondomen, d er skeivt eller noe annet. Er 3 år siden sist vi brukte kondom så husker ikke helt...
Zummi Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Beklager, men når jeg leste tittelen på dette innlegget så trodde jeg det kom til å handle om noe helt annet enn hva det gjorde Det er vel bare i den kulørte pressen at alt er symmetrisk vel? vi andre får leve med våre ulikheter og nyanser og med tanke på at det er en ganske stor ting som skal ut en ganske liten åpning er det ikke utenkelig at terrenget blir litt i utakt med kartet for å dra noen sammenligninger... Selv synes jeg ofte det blir "for glatt" med kondom og at jeg mister noe av følelsen i forhold til uten, men ved ettertanke så er vel fremdeles halve pakken igjen av de kondomene som ble kjøpt inn for drøye 9 år siden. Så det blir helt ut i fra erindringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå