Vero76 - 30.11.05 Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Eg la merke til det i går, og i dag var det verre. Han er illraud akkurat rundt urinrøyrsopninga. Det ser ikkje godt ut, men han skreik ikkje då eg tok forsiktig på det. Er det berre ei kvise eller noko anna uskuldig, eller er det verdt ein telefon til dokteren i morgon? Nokon som har vore borti noko liknande?
hebbe lille, fødeklar Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 det kan av og til komme hvis han har ligget lenge med tiss i bleia, som over natten og sånn. lillegutt har hatt det også et par ganger.. ei stund uten bleie så pleier rødheten å roe seg.
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Småen her er og av og til raud rundt omkring i det området, men det forsvinn etter ein dag eller så med mykje lufting. Slikt "småplukk" pleier å bli bedre veldig fort, men viss det blir verre heller enn bedre kan du jo ta ein telefon og høyre. Spesielt viss det ser ut til å vere ubehagelig
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2006 Får la han lufte utstyret litt ekstra i morgon, det vert sikkert populært (sambuaren nikkar samtykkjande her...). Det kan jo vere varmen siste dagane som har sett sine spor. Vi får sjå det litt an før vi ringjer dokteren.
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Ja, dei har vel godt av å "lufte utstyret" alle som ein i denne varmen ) Her har vi innført "prosjekt nakenbaby" ei stund i forbindelse med kvart bleieskift, og det blir veeeeldig godt mottatt. Han begynner å le så snart han er naken. Og så tissar han på meg/golvet...
hebbe lille, fødeklar Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 det er nok varmen... lillegutt var rød på tissen i dag han også.. han blir slettes ikke lei seg for å lufte den litt nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå