Gå til innhold

hva har dere på beibiene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

om natten i denne varmen...d blir jo ikke kaldt på soverommet uansett hvor mye man lufter. Har lagt lillepia i bare kortarma body...(8 uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er en del eldre enn din, 8,5 mnd, og han også ligger i kortermet body. Hadde ikke trengt den heller, men jeg er redd han peller av seg bleia hvis han ikke har på seg noe.

Skrevet

Guten vår ligg i berre bleie, oppå sueskinnet sitt og med eit lett teppe over seg. Han er 9,5 mnd.

Skrevet

T-skjorte, bleie og med eit dynetrekk eller nøstebarnteppe over seg.(han er 7 mnd.)

Skrevet

Han er 8 mnd i morgen og ligger i bare bleia uten noe over seg. Legger over et helseteppe når jeg legger meg ikveld, for da pleier det å bli kjøligere på soverommet.

Skrevet

soverommet mitt er kaldt uansett det, så hun ligger med pysjamas, fordi hun sparker av seg teppet..

Skrevet

samme som over...bare bleie.så legger jeg helseteppe over når jeg legger meg:-) hu er 8 mnd...

Skrevet

Guttn min har på seg boddy nå. Er heldigvis ikke så utrolig varmt på soverommet vårt. Da vi bor i en sokkel leilighet, og solen ikke står på soveromsviduet om kvelden.

Skrevet

hu er 11 mnd og ligger i bare bleia, men dyna innemellom. sparker den ofte bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...