Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et utrolig dumt spørsmål, men kan babyer virkelig hylskrike fordi de er trøtte? min sutrer litt når det er lenge siden sist han sov, men hylskriking det er det bare når han er sulten eller misfornøyd (tror jeg da..)

Og hvis man har prøvd "alt" (trilletur, blitt båret rundt, mat, ny bleie - you name it) og baby fortsatt ikke sovner- kan den virkelig være trøtt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini hylskrek og var helt utrøstelig i syvtiden på kveldene, og jeg prøvde virkelig ALT jeg kunne komme på... så la jeg henne i sengen bare for å prøve det, hun sovna på to minutter!! nå har hun hatt fast senge tid kl syv i snart tre mnd! (hun er staks fire mnd:))

Skrevet

De kan være overtrøtte.

Skrevet

Gutten vår hylskrek når han var overtrøtt da han var 3-4 mnd. Pga kolikk var det vanskelig å vite hvorfor han skrek, men når kolikken ble borte skjønte jeg etterhvert at han rett og slett måtte hjelpes i søvn. Var han skikkelig overtrøtt kunne det ta litt tid før han sovna. Etterhvert fikk vi litt rutine på sovingen og kjente igjen tegnene på at han var trøtt og begynte å legge han i tide. Nå hylskriker han aldri pga trøtthet lenger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...