Gå til innhold

angående jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenner shikkeli på jenter, å har lenge drømt om jentesex, men kjenner ingen andre jenter som vil..

Noen av dere andre jenter her inne som tenner på jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei, men det skulle vel ikke være noen problem, det kryr vel av utesteder lesbiske, homofile eller bifile, om du absolutt vil praktisere jentesex kan jeg aldri tenke meg at det skulle være noe problem å få det til. Lykketil.

Skrevet

Det kan jo være litt problematisk på små steder da.... Jeg kunne også tenkt meg det:)! Har prøvd en gang før....

Skrevet

hvor i landet bor du da?

Skrevet

Hei, tror ikke det er vanskelig å finne, er vel i nesten halvparten av fantasiene til damer det,..

Kan hende du finner noen her inne også..

Men, skulle ikke by ppå noe problem..

Mmmm.. jentesex.. :P

Skrevet

Ja men hvordan skulle jeg klare å finne noen her da? noen som ville?

uff vanskeli dette jo.. men er sikkert mange som vil..

får undertegne med kari Normann så alle vet at det er jeg som laga innleggt :)

Skrevet

hm.. d vil jo være og få gitt noen msn adressa di eller ligende, uten at alle får se den? men, ikke spør hvordan d kan gjøres. alternativet er å legge ut mail adr di... hm.. skulle vært enklere ;p

Skrevet

Vel, spør dere meg er det jo ganske vanskelig også å skulle legge ut mailadressa si, når man garantert får mail fra minst 4 anonyme, hvordan skal man skille alle anonyme her inne?

Jeg ser for meg "det var jeg som skrev ditt" deretter "neinei, det var jo MEG" Litt komisk er det sannelig :)

Skrevet

hehe.. sant nok Vims, som jeg skrev i det tidl innlegget, så er det ganske vanskelig å få det til her inne.. Må evt være på chatten..

Skrevet

Men hvordan skal det foregå på chatten, når de fleste som skriver noe inne på denne debatten er anonyme? På chatten kan man jo ikke være anonym :)

Skrevet

Nei, et veeeeeldig stort problem det der, det var jeg som var anonym nr1, og jeg nr2, osv.. blir vel heller bare tull av det. Må evt skrive med nick og avtale noe på chatten da..

:o)

Skrevet

hehe må bare le av dette innlegget jeg .. :) lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...