Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Vurderer å flytte til utlandet for å ta 30 studiepoeng spansk slik at jeg kan undervise i språket. Men hvor bør jeg dra?? Vet det er dyrt å leve i Spania, men det er jo manga spansktalende land, så det er jo ikke nødvendig å dra dit akkurat. Men er det noen som har forslag til andre land hvor det er anledning til å få denne utdannelsen? Eller er det noen som vet om nettstudier i spansk? Slik at jeg kan bo i et spansktalende land, og studere spansk i norge over internett?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Hei! Universitetet i Bergen har nettstudier i spansk, se på uib.no under nettstudier... Kjenner en som bor i utlandet og har tatt flere emner derfra, det har fungert veldig bra. Ellers har UIO et emne på 20 studiepoeng, der du bare må hit for å ta eksamen på slutten av semesteret, men det er kun egenstudier. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Seriøst?? Har de nettstudier i spansk??! Ååååh... nå ble jeg glad! Har lett og lett etter skoler som tilbr dette, men det virket ikke som om det fantes!! Da skal jeg ringe universitetet i Bergen!! Og så reiser jeg til utlandet!!!=)=)=) Vet du om det er antallsbegrensning? Pleier ikke være det på nettstudier men... Tuuusen takk for informasjon!!=)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Det blir visst ikke mer nettspansk ved uib... Og på www.uio.no finner jeg ikke noe... Noen flere tips? =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå