skimre Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 hipp hurra, tvillingsøsteren min er gravid!!! 3 mnd på vei allerede, og hun har klart å holde på hemmeligheten akkurat som vi gjorde:) nå blir det bare 10 mnd mellom barna våre, og jeg er SÅ utrolig glad!!! vi er jo så baby syke her vi, at vi allerede har begynt å tenke på toeren, selv om maia er bare fire mnd... men men, nå skal jeg vente litt, for nå blir det jo ny baby i familien uansett!!!
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Oi så spennande! Det må jo vere ekstra spesielt at det er tvillingsøstera di som skal ha baby! Sjølv har eg berre ei niese på mannen min si side (dattera til broren hans), og berre det var jo kjempegøy. Så eg gleder meg veldig til søstrene mine skal reprodusere seg (sjølv om dei godt kan vente litt...) ) Gratulerer til både deg og søstera di!
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 hehe..så rart, kunne vært meg som skrev dette. Jeg har også en tvillingsøster som er gravid nå, og det blir nesten 12 mnd mellom barna våre. Og hun skal itillegg ha tvillinger=). Gleder meg sinnsykt mye, er så morro!! Gratulerer så mye da!!
skimre Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2006 utrolig kuult lermegskakk..au..!!!! jeg er glad ikke jeg fikk tvillinger første gangen jeg fikk baby, men søster`n skal på ultralyd i morgen, så det blir veldig spennende da:)
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 hehe, ja, jeg er veldig glad det er hun som får tvillinger og ikke jeg=) Da får hun slitet og jeg all kosen..hehe..neida, skal hjelpe henne da. Hun gleder seg jo enormt til de kommer, ønsket seg så inderlig barn og brukte laaang tid å bli gravid. Lykke til på ul. Hadde jo vært morro hvis det ble tvillinger der og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå