Gå til innhold

Intimt spm, ang barbering av bikinilinjen : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid små kviser, rød flammet hud og svie etter jeg har barbert bikinilinjen, hvordan kan jeg unngå dette ?? Bruker alltid en ny høvel, samt barberings skom, smører også meg inn med lotion / baby olje, men får alltid dette problemet. Hvordan unngår man dette ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mange anbefaler å smøre på ren sprit etterpå, du kan jo forsøke det?

Skrevet

Hvis du tar ny høvel hver gang du barberer deg, hjelper ikke det på. Jo tettere du barberer jo mer irritasjon blir det. Et lite triks er å barbere leggene først og så bikinilinjen, for da er den ikke så sylskarp. Jeg bruker å tørrbarbere bikinilinjen for da blir det ikke såpe/skumrester i porene. Det hjelper veldig. Men der huden ikke blir så lett irritert, bruker jeg skum..

Skrevet

har alltid hatt dette problemet selv, og hos meg hjalp det faktisk å bruke barberskum fremfor lactacyd såpe som jeg brukte før. har også brukt intimrens (fra kondomeriet, koster ikke så mye og fås på nett) som har hjulpet littegrann. noen her inne anbefaler også vibratorrens fra samme sted - kanskje den er sterkere? ellers er det sånn som hun over sier; kan bli rødere med skarpere høvel (samtidig som det blir helt fælt med en veldig uskarp en, hehe), så sikkert lurt å bruke den et annet sted først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...