Luckyme og vennen Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Og en baby på ca 3 mnd. Hvordan bader dere babyen da? Lar dere h*n sitte selv i tuben? Det gjør vi, men sitter selvsagt å passer på.. Hvordan liker de tummy tuben?
små Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Maya ELSKER den..men hun er kun 9 uker da, så sitter ikke selv. Gleder meg til hun kan det, for da ser jeg for meg at det blir litt lettere å bade henne..hehe.
Luckyme og vennen Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2006 Ja, det er mye lettere nå, og nå tør jeg også.. ikke bare pappaen ;-)! Men jeg synes det er litt skummelt at hun sitter selv (pappaen er ikke like nervøs, han mener det går bra), men hun blir jo ganske vektløs i vannet, og det ser absolutt ikke ut til at hun lider noe nød.. Jeg tenker selvsagt på dette at de ikke skal sitte for tidlig, men det er jo annerledes enn å sitte "på land" da.. Flere med erfaringer?
Ella i farta Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Jeg har. Min sønn digga den, men vi sluttet da han var ca 8 mnd da synes vi det ble vanskelig å bade han i den siden han hoppet så fælt. Vi holdt han under armhulene når han badet
DenherJenta Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 kjøpte den til jenta mi for 1 uke siden.. hun er nå 4mnd.. men har et problem!!! hun sitter selv i den, men 2 ganger har hun sklidd under altså slik at beina kommer opp og hodet går under!!!! så derfor sitter jeg nå med hånda mi nedi bøtta mellom beina hennes slik at hun ikke kan skli.. hun liker seg i den fordi hun kan plaske, så jeg kan ikke holde henne unde haken for da ser hun ikke nedi vannet.. hva gjør vi feil? vet en av feilene da, vi hadde olje i den første gang å da blei den såååå glatt.. men det har vi vasket grundig vekk bla med zalo for å få fjernet det. å tørket den...
Luckyme og vennen Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2006 hmmm...for meg høres det ut som hun er veldig tøyelig...noe mi også er, men hun sitter jo med bøyde knær..ser ikke helt for meg hvordan beina skal havne over vannet men.. Datteren din er forsåvidt 1 mnd eldre enn mi, så hun er sikkert mer aktiv. Vi har forresten alltid olje i vannet, men det pleier ikke å bli glatt i tuben. Det er vel kanskje fordi oljen blir tatt i etter at badevannet er tappet i.. Vet ikke hva dere gjorde, men kan tenke meg at dte blir glatt om oljen taes i FØR badevannet..
DenherJenta Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 jenta mi sitter i "buddah stilling" skjønner ikke helt hvordan din sitter, kan du forklare litt?? så når hun plasker med beina så kommer beina over vann, å da glir rompa opp å hodet går under...... ja hadde oljen i først.. å det var dumt..
Luckyme og vennen Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2006 Joda, sitter også i buddah-stilling, så da er det nok fullt mulig at mi også kan skli, men jeg såg liksom ikke helt for meg at det var plass til det da tuben er så liten. Foreløpig så plasker mi mest med armene, så det er vel gjerne det som er forskjellen.. Når hun begynner å plaske med beina, så er det vel rumpa opp og hodet ned her i gården også;-). He he...
DenherJenta Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 takk for svar... ja hun vil vel snart bli så stor a hun ikke vil kunne komme skli opp med rumpa og bena.. får holde henne foreløipg sånn at det ikke skjer... men syns det er litt vanskelig å få vasket henne nedi dtummy tub, så vasker henne før jeg setter henne nedi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå