Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Jeg og samb hopper av i svingen, jeg bruker ingenting. Vi har planer om å får nr2 etterhvert så er ingen krise, men hvor lett er det å bli gravid ved å hoppe av?? vi har sex når det passer oss, så kan jo godt hende vi har det under egglsøning, men det skal vel litt til å bli gravid eller??
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Vi har brukt dette mye som prevansjon, og det har gått strålende. Hoppet av de dagene "midt i", men kjørte på som vanlig dagene like etter og like før mens. Det var i disse periodene ikke fare om vi ble gravide. Da vi bestemte oss for nummer to, var det klaff på første forsøk. Mulig mye kommer an på mannen og hans evne til å kjenne når han kommer og rekke å trekke seg ut? Litt sperm vil det vel komme like før selve orgasmen også, så jeg hadde nok vært litt forsiktig med denne typen prevansjon om det ikke passet å bli gravid. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Ikke noe krise om jeg blir det nei, vi blir prøvere til høsten uansett, men greit å h i bakohodet at det "kan skje" nå. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Vi brukde det , men vi fikk ikke så lang erfaring da.... Jeg ble gravid etter 1. gang. Men jeg er superfruktbar da, ble gravid etter 1. gang med nr, 2 'og , så sliter ikke akkurat med det her nei.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Jeg har praktisert dette i nesten et år med en elsker. Det har stort sett gått bra, men vi har ikke truffet hverandre så ofte, så har nok unngått litt fare på den måten. Men det er en mulighet for at jeg har hatt en SA som resultat av det. Ungen jeg har er og resultat av "hopp av i svingen", men tror x'en ikke hadde så god kontroll som min elsker har. Jeg tåler ikke prevansjon, så derfor er det få alternativer.
KlArAkLoVn Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Vi hoppet av i svingen i mange år, og det gikk bra det! Mini kom når han skulle komme. Men det er jo forskjell på hvor gode mannfolka er på å kontrollere seg da, og den svingen kan komme farlig fort noen ganger! Men om dere uansett skal prøve til høsten er det jo ikke farlig om det blir litt tidligere heller da! ) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Hmmm tåler ikke prevensjon? Hva m kondom? Ingen menn har så stålkontroll at det ikke kommer sperm ut av penis før orgasme. Vær forsiktig dersom du ikke ønsker å bli gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 Vi har brukt den metoden lenge, så det funker for oss! På tross av at vi er veldig fruktbare, har blitt gravid 2 ganger på første forsøk (når han IKKE hoppet av i svingen, skjedde kun 1 gang i mnd da vi ble gravid). Jeg har prøvd mange typer prevensjon, og tåler ingen. Han liker ikke å bruke kondom, så derfor har vi valgt denne metoden. Vi er gift, og har vært sammen i 10 år så vi synes at kondom blir litt kunstig. Men hos oss er en graviditet alltid velkommen, ellers hadde vi vært mer forsiktig. Man kan aldri vite når noen av "svømmerne" lekker ut...husk at det bare trengs en av dem for å lage en baby! ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #9 Skrevet 17. juli 2006 Det funker fint fo oss òg... Vi har gjort det i over fem år no, og har tenkt å fortsette med det Har ett barn som vi fikk på første forsøk, han va planlagt!! :):):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå