Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere stellebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min krabat er snart 11 mnd og jeg skal flytte. Behøver kjøpe nytt stellebord eller er han snart for stor for å bruke det likevel? Eller bruker man stellebord så lenge barna bruker bleier?

Har litt dårlig råd og flytting er dyrt, så om jeg kan spare penger på å droppe stellebord gjør jeg det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo opp til den enkelte. Guten her er 9,5 mnd og brukar framleis stellebordet, men så brukar vi tøybleier då, og kan ikkje ta dei på når han står oppreist (sånn som desse up&go-bleiene for eksempel). Når vi er på besøk funkar det like greit å bytte bleie på eit vanleg bord eller i sofaen.

Viss det går greit for deg å bytte f.eks. på golvet (eg klarar det ikkje pga bekkenet), går det vel heilt fint å droppe stellebordet. Då slepp du å bekymre deg for at han skal dette ned og...

Skrevet

kjøp en stellematte på jysk og legg den på en kommode. dattera mi er 2,5 år og bæsje-bleiene er greitt å ta på et stellebord. spes pappaen syns det. han tar ikke bleier hvis ikke stellebord er tilgjenngelig

Skrevet

Bruker stellebord til dei slutter med bleie, men etterkvart når dei blir eldre og kan stå og skifte, brukes stellebordet berre når det er bæsj i bleia.

Eg ville også foreslått ei stellematte som du kan ha på golvet.

Skrevet

Har hatt stellebord stående siden mars 03...;) Da den eldste sluttet med det (litt over 2,5 år) fikk vi en baby i hus og det står der enda. Regner med at det blir stående til sommer/høst 2008.

Skrevet

Har du et som er skrudd fast i veggen eller?

Skrevet

Takk til alle for svar.

Har et stellebord som står på badekar nå, syns det er for vinglete og dårlig, spesielt nå når han er så stor. Muligens får jeg kjøpe en annen variant etter flytten.

Takk for tips!

Skrevet

Jenta mi paa to bruker det fortsatt, men som andre sier- det er jo opp til den enkelte. Egentlig trenger man det jo ikke i det hele tatt - for mange fungerer et haandkle paa sengen like greit...

Skrevet

Vi har en stellematte som er oppe på vaskemaskina som vi bruker morgen og kveld, ellers tar jeg bleieskift på gulvet her.

Bare å svippe en håndduk under rumpa også skifter man.

Enkelt og greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...