Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Guten vår har øvd seg iherdig på å ete med skei dei par siste vekene, og har blitt ganske flink. Han klarar å holde skeia rett veg, dyppe den i grauten og få den inn i munnen. Det han ikkje er så god på derimot, er å få maten opp på skeia før den kjem i munnen, så der må eg hjelpe han. Eg tudde det var fysisk umulig å grise så enormt med maten, men han må jo få prøve seg når han tydelig viser at han vil... Vurderer å begynne å mate han i badebaljen ;o) Han er forresten snart 9,5 mnd og har "jobba" med dette frå han var 9 mnd beint. Når begynte babyen din å øve seg med skei?
andemora Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Så skjønn da! Tror nok likevel det vil være en stund før den store suksessen. Husker ikke når vi begynte
Luguber Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Har ikke kommet så langt og tenkt tanken på å gi skjeen til mini (10 mnd om to dager) ennå... Men det har nok med at han ikke har vist tegn på å ville gjøre det selv ennå. Kanskje jeg bare skal putte den i hånden hans og vise vei? Morsomt syn blir det uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå