mamma`n til Z*F*R*I* LYKKELIG Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 skal til sverige om ca to uker. lurte på om det er noe spes fra sverige som jeg bør/kan kjøpe til gutten min på 5 mnd? har også barn på 5 og 6 år. tenkte f.eks. mat, stell, leker.... ja hva som helst... det dere synes er verdt å kjøpe der i fra! bare lurte... hjelp meg da jenter=)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Semper har mye bra barnemat. Sjekk www.semper.se
mamma`n til Z*F*R*I* LYKKELIG Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2006 Takk.....det skal jeg gjøre! noen flere forslag? *dytter*
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Tenkte også på barnemat, middagsglass og grøt. ellers vet jeg ikke om noe til de små..... God tur
Cat.68 Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Katrinplommon pure for hard mage og blåbärs pure for løs mage godt og helt supert og finnes ikke i norge. (semper)
mamma`n til Z*F*R*I* LYKKELIG Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2006 oi det visste jeg ikke. det må jeg kjøpe. men hva er katrinplommon??? ikke så flink med svensk. takk for svaret! noen flere forslag til mat el tilbud der eller noe sånt?!
Cat.68 Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 Katrinplommon blir tilsvarigheten til sviske pure.
RockMama Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 Hihi, priskrig på snus i Sverige nå (12,- boksen), men det er vel langt i fra noe å anbefale til barn God tur!
mamma`n til Z*F*R*I* LYKKELIG Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2006 takk! haha .... ja det var lurt sagt! bruker ikke snus så sparer penger både for min del og ungens del.
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #11 Skrevet 2. juli 2006 Vi bruker HIPP barnemat. Utvalget i Norge er heller labert, men i Sverige har de både HIPP og Semper i massevis! I tillegg har de HUGGIES bleier som er relativt billige, både Pampers og Libero er forholdsvis billige de også når man tenker på valutadifferansen. Ellers er jo kylling, bacon etc...... billigere i Sverige. God tur!
Cat.68 Skrevet 2. juli 2006 #12 Skrevet 2. juli 2006 Bleier???? De er jo masse, masse dyrere i Sverige. En pakke libero koster jo 109 kr der, hvis du omregner etter valutaen så blir bleiene fortsatt ca 40 kr dyrere en i Norge. kjøper du dem dessuten på Domus i Norge får du ytterligere 10 kr avslag og da er de 50 kr dyrere i sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå