Gå til innhold

hvordan ville du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen din hadde vært inne på www.onlinemagasinet.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo jeg singel da, så jeg kanskje ikke den rette til å svare, men jeg har et 4 år langt samboerskap bak meg.

Med min forrige samboer hadde jeg ikke reagert i det hele tatt, siden jeg visste hele tiden hvor jeg hadde han.

Det er usikkert hvordan jeg hadde reagert med en annen person, det hadde nok kommet an på hvor stor tillitt jeg hadde hatt til han.

Skrevet

Hadde vel ikke likt det helt. Hvorfor skal han egentlig glo på andre damer når han har meg? Det handler om respekt for meg og mine følelser også. Jeg glor ikke på andre menn, sikkler heller ikke, ønsker meg ikke andre menn. Har mer enn nok med den mannen jeg har.

Dersom det er så galt at man sikkler og glor på andre, så har man et respekt problem for partneren.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmmm...nå må jeg gå å se hva slags side dette er...

Skrevet

Å gud bedre!

Jeg er tydligvis naiv!!

Er det så lett å sikle på ikke halvnake, men rellativt nakne jenter!?

Tydligvis...

Jeg hadde laget en helv.... lang diskusjon om hvorfor i alle dager han hadde behov for å gå inn på en sånn side!

Han har da meg!

Er jeg ikke bra nok?!

Om min samboer ønsker å se frekke bilder så håper jeg for han sin skyld at han helst vil se sånne bilder av meg! Og da håper jeg han har vett på å ta saken opp for diskusjon hjemme først.

Da kunne jeg villig ha tatt med meg hans kredittkort ned på ORION i byn og handlet litt små snax.

De fleste kameraer, også digital kameraer har utløser knapp, slik at man kan ta bilder selv. Eller så kan jo samboeren ta bildene!

Heller det enn at han skal sikle på andre "berter"!

Jeg burde være "berta" han vil ha!

Mitt sprøsmål er som følger: er det slike jenter menn vil ha? Er det slike jenter menn vil dele livet meg??

Hvis svaret er ja...hva gjør de da sammen med oss som er litt rundere i formen, som ikke er platinablonde, og som ikke går med stiletter og sexy undertøy under kåpen til enhver tid!?

Min mann får ta meg som jeg er, og KUN meg!!!

Jeg er villig til å forandre litt på min frisyre, lysne håret litt, ta på meg isblå linser, trene litt, å ta på meg litt sexy undertøy for å glede mannen min.

Men jeg forventer det samme i fra han!

Når man blir sammen, så er det da ihvertfall en prosentdel av forholdet som er basert på utseende. Ihvertfall i begynnelsen. Men det er viktig å være tiltrukket av hverandre selv om forholdet blir eldre.

Men å sprite opp forholdet er alltid sundt, så lenge det ikke går for langt og man ikke mister seg selv.

Nei jeg hadde tiltet litt om min samboer hadde gått å tittet på en sånn side i ny og ne. For meg ville det ha sagt at han ikke var fornøyd med meg, at jeg ikke var spennende nok, og måtte titte på andre.

Det er min mening.

Kanskje jeg er av den sjalu typen.

Men jeg er opptatt av at min mann skal se på meg med lengtende øyne, at han sal være fysisk og mentalt tiltrukket av meg.

For når dagen starter og kvelden kommer, så er det jeg som er der for han. Det er jeg som legter etter han. Det er jeg som respekterer han. Og det er jeg som elsker han.

Vi bør være de eneste for hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...