Frk Vims Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Jeg vil helst ikke at minsten skal sove etter kl. 16.00, legger seg mellom 19.30 -20.00. Hvor mange timer våkentid trenger deres 9 mnd babyer før det er natt? Føler inni mellom at kl. 4 begynner å bli litt sent på ettermiddagen også, men da er vi snart der at vi ikke rekker to lurer i løpet av dagen lenger... og det tror jeg vel egentlig at han trenger en stund til... Dere da?
Frysh Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Her får ikke gutten vår sove etter kl.17.00(ikke så strengt som det høres ut som altså).Men hvis han sover etter det tidspunket så blir han helt vanskelig å legge på kvelden.. Vi legger han mellom 19-19.30 og da har han 2 lurer i løpet av dagen. En kort og en lang.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 pleier å trekke vogna inn hvis hun enda sover når vi skal spise middag i 16-16.30 tiden, og da våkner hun. Har jo da satt en grense på sovinga hennes til da. hun legger seg for natten mellom 19 og 20. hun har somregel 2 2 timers lurer på dagen, av og til en lenger eller kortere.
Ranveig R Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Småen her får ikkje sove etter kl 17. Viss han sovnar seint til ettermiddagsluren vekkar vi han då (med mindre det er noko spesielt som gjer at han sov så seint). Dei dagane han søv ettermiddagslur sovnar han for kvelden mellom 19.30 og 20, og våknar som regel seint neste dag (ca 09). Når han våknar så seint har han berre ein lur i løpet av dagen (ca 12 - 13.30) og sovnar for kvelden ca kl 19. Neste morgon våknar han då tidleg (ca 07) og treng to lurar... Så her er det litt hulter til bulter om dagen, men det ser ut til at det fungerer for no i alle fall.
Luguber Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 17.30 er det seneste. Da har han hatt en lur i 14-tiden, og jeg MÅ få inn en lur til før leggetid kl. 20. Hvis ikke blir det umulig å mate gutten. En gang sov han til 19.30 (vekket ham for å gi grøt), men leggetiden ble bare forskjøvet med en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå