Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Hører vel ikke hjemme på denne debattsiden, men jeg vil være anonym så legger det ut her.. Sambo er nesten aldri hjemme lenger! En ting er at han er på jobb på dagtid i ukene, det er jo greit for det er jo helt naturlig. MEN når han kommer hjem så ser han litt på tv, før han fyker avgårde. Enten skal han hjelpe her eller der, eller på besøk til den eller den, eller eller eller....!!!!!!! Åhr, det er så gale at nå er tulla redd ham hvis hun våkner på natta og er sulten, og hu hyler hvis han tar henne opp da. På dagtid går det greit, men ikke på natt lenger!! Hun ser ham jo aldri for han er ikke hjemme!!!!!!!!!!!! Så i kveld skulle han være hjemme da, jeg holdt på å lage god kvelds og greier.. Så kommer han inn og spør hva som er til kvelds.. "Nei det har ikke JEG lyst på!" Da var jeg nesten ferdig, har stått med maten i nesten tre kvarter. Jeg ble så sint og skuffa og lei på en gang at jeg bare kylte maten i bosset og satte meg opp her istedet...! Så kan han bare ha det så godt!! Drittgubbe!!!!!!!!!!!! ( Måtte bare få blåst ut....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Æsj for en fyr! Egoist høres det ut som. Håper han tenkte seg godt om når du kastet maten i bosset. Bra gjort Og lykke til videre...
Lille pastill Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Huff... Jeg ble litt trist av å lese innlegget ditt, jeg. Skjønner godt at du blir sint og skuffa når han oppfører seg sånn. Du fortjener mye bedre! Hva gjør han nå når du har gått? Du burde ta deg en ordentlig husmorferie - med venninner, vekk fra mann og barn! Kanskje besteforeldre kan være barnevakt for ungen, så kan han sitte igjen ensom og sture...?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Joda han sitter nede i stuen og gomler chips...!! Det er iallefall det eneste han skal få spise de neste månedene, så fremt han ikke lager maten sin selv *grrrr*!!!!!!!!!!!! ( Utakknemlige mannfolk....!!! Jeg er skikkelig lei nå, det er jo noe han liker til vanlig også, men i dag var det ikke godt nok...!! (
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Æsj da, høres kjedelig ut... Han fikk som fortjent med maten, bra gjort!!! Synes du skal stå på ditt, null service i tiden fremover!!!
1litenOg1Stor Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 åhhhhhhhhhhhhhh,typisk mannfolk.Samboeren min har også blitt slik etter at vi har fått barn.Hele tiden MÅ han et eller annet.Hjelpe noen,jobbe overtid eller kjøpe noe.Sitter igjen med en følelse av at han lurer seg unna noen ganger.Han er borte iallfall tre kvelder i uka og så tar han bare for gitt at jeg sitter hjemme.Og de han hjelper synes jo at han er såååååååååå snill..argh! Skjønner godt at du blir sint jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 Nå får jeg vel så øra flagrer, men har dere tenkt på om dere kanskje har skvisa pappaen ut etter barna kom? så han rett og slett føler at han ikke hører til hjemme? Greit å være hønemor, men la pappen få være litt hønefar innimellom og, ta for guds skyld en tur ut dørene dere og...Det viser jo bare at det at samboeren deres hjelper andre er fordi der kan han bidra med noe uten å bli konrollert over skulderen..
1litenOg1Stor Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 Jeg oppfordrer pappa`n masse til å bidra med stellet.Men jeg må bestandig mase på han før han vil hjelpe til.Han sier at jeg er så mye flinkere,at det er så vanskelig(og kjedelig!) og hvis alt ikke går som det skal roper han:Maaaamma krise!Han vil bare gjøre det som er morsomt,som å trille tur og leke!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Skviser ham ikke ut, han får gjøre akkurat som han vil med tulla og jeg legger meg ikke opp i det. Hvis han vil ta henne med noen plasser, mate henne eller stelle henne osv så gjør han da det. Men det gidder han sjelden!! Han er jo ikke hjemme, så han får jo ikke gjort noe som helst med henne han...!! Han var flinkere til dette før, de første månedene. Men nå er det liksom mitt ansvar, og ikke hans. Hvis jeg skal noen plasser så er det alltid; "Hvem skal ha ******* da?" men hvis HAN skal noen plasser (hver dag!!!!!!) så tar han det som en selvfølge at jeg skal være hjemme.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Neste gang han drar ut så pakker du sammen tingene deres og drar. Bare dra bort slik han gjør. For sånn går det ikke ann å holde på. Kom dere bort og legg igjen et lite dear john brev. Bare gjør det!
pandabjørn Skrevet 2. juli 2006 #11 Skrevet 2. juli 2006 hvor gammel er han samboern din HI?? ser ikke utsom han er særlig interessert i barnet sitt siden han aldri er hjemme lengere, og han kan ikke forvente at DU skal være hjemme hver kveld heller..hadde jeg vært deg så ville jeg tatt meg en tur til ei venninne en time eller to for å se på reaskjonen hans da.. huff det er så mange som ikke skulle hatt barn av fedre hører om den ene etter den andre her inne jo *sukk* jaggu godt at min sambo ikke er sånn )
Pixie Power Skrevet 2. juli 2006 #12 Skrevet 2. juli 2006 Har du prøvd å vinkle det slik at datteren hans ikke kommer til å kjenne pappa'n sin ? Kanskje han skjønner litt hvis du sier at det viktige grunnlaget legges nå. Det første året er veldig viktig når det gjelder å bygge "grunnmuren" av kjærlighet og trygghet fra BEGGE foreldrene for den lille jenta deres. Han vil vel at hun skal føle seg trygg med han også? Men han skjønner kanskje ikke alvoret i det, så prøv å forklar det på en saklig og rolig måte, og ikke midt inne i en krangel. For da hører man aldri på hva som blir sagt. Håper han endrer seg til det bedre! Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå