Gå til innhold

Gave til 11 åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann her blir 11 år om et par uker. Vi aner ikke hva vi skal finne på til han. Han har skrivd en ønskeliste som ikke er så innmari stor. Noen av de tingene han ønsker seg (pc, racersykkerl o.l ) er så dyrt at det ikke går å gi han. Hadde tenkt å kjøpe mp3-spiller, men så fortalte stemoren til sønnen min at farmoren hans har kjøpt det.

Klarer ikke å komme på noe som hels som vi kan gi til han. Han har det han trenger, ikke ønsker han seg klær heller. Har forsøkt å spørre han om han ønsker seg forskjellige ting, men det gjør han ikke. Kan ikke godt gi han penger heller eller droppe å gi han gave. Han skal få et playstationspill av lillebror.

Noen som har tips til hva man kan finne på? Noe som er genialt og ikke alt for dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker han ikke lego eller byggesett. Finnes mange tøffe ting å bygge. Kjenner faktisk en på tyve som elsker lego,så det er ikke barnslig. De finnes i mange forskjellige vanskelighetsgrader.

Ellers så ga vi faktisk penger da gutten her fyllte 11år, det syntes han var helt ok. Han fikk 500 kr og et lite lego byggesett,så han fikk noe å pakke opp.

Skrevet

Penger som den her over sier.

Så kan han jo spare til data...

Skrevet

Jeg gir penger når barna ønsker seg ting som er dyrere enn jeg har råd til. Da kan de ønske seg penger av andre også, så går det fortere å spare. Kjempedumt å bruke flere hundrelapper på noe de egentlig ikke ønsker seg, fordi det må være en gave...

Skrevet

Helt enig...fordet og det kan ta lang tid og spare til data...

• 2 uker senere...
Skrevet

Mitt tips er badebukse, og snorkel utstyr!

Det er sommer!!

Min lillebror har bursdag i slutten av måneden, og det er det vi har kjøpt til han. Jeg er ikke for å legge for mye penger i julegaver eller bursdags gaver. For da føler jeg ikke at jeg har råd til å skjemme han bort litt innimellom ellers. Man trenger da ikke å feire en spesiell dag for å gi noen man er glad i en liten gave, eller en liten oppmerksomhet!?

Dessuten har jeg 4 søsken jeg må kjøpe til.

God sommer alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...