Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 da sambo og gutten min var på besøk hos svigermor dysjet hun sammer med gutten min.gutten min er 5år.synest ikke at det er ok at han dysjer naken med andre voksne enn meg og sambo,hvis det ikke er nødvendig.blir noe helt annet hvis det hadde vært i svømmehallen ol...... hva er din mening ang dette?
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 bestemor, i og med det er viktig å få et naturlig forhold til nakenhet. Men hadde kanskje syntes det var rart om mamma eller svigermor hadde dusjet med guttene våre som er seks år nå. Har egentlig aldri tenkt over problemstillingen, selv om mamma og svigermor passer barna har jeg aldri hørt at de har dusjet sammen. Badet dem har de nok, men ikke dusjet med dem.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 det er noe helt annet hvis hun hadde badet gutten min.synest ikke det hadde vært ok om hun hadde badet sammen med han i badekar heller.jeg synest at det er unaturlig at hun dysjer sammen med han når det ikke er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Ikke naturlig for meg. Ville syntes at det var ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Jeg synes det er helt greit. Det er ikke alt ungene klarer selv i dusjen, og da er det greit å dusje sammen med dem. Har aldri tenkt på det som unaturlig at min mor har dusjet sammen med barna. Men nå ser jeg ikke spøkelser på høylys dag heller da.
alvefrøken Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 seff er det ikke alt et barn klarer selv i dusjen, men det går an å dusje ungen og stå ved siden av og assistere der det trengs. Synes det er unaturlig at besteforeldrene dusjer SAMMEN med barna,,,
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Ikke naturlig for meg nei. Hadde syns det var ekkelt jeg også.
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 besteforeldrene skal ikke dusje eller bade i badekar sammen med ungen min. syns det er ekkelt
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 unnskyld meg, men jeg skjønner faktisk ikke helt problemet. ble gutten møkkete av å dusje sammen med bestemora? eller har du komplekser på vegne av din sønn og hans kropp? og du skriver: synes ikke det er ok at han "dysjer" naken... skulle han dusje med klær på da, eller? hvorfor ikke lære ungene at kropp er naturlig, først som sist. gutten koste seg sikkert, og du kan da umulig mene at bestemora skal ringe først, og spørre om det er greit? ellers takk for at du rettferdiggjør meg som kritiker av min svigermor, for hun gjør jammen mye verre ting enn dette.
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Det er ikke noe problem for meg. Jeg har en på 5 1/2 og det hender at han dusjer sammen med besteforeldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå