Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Har en gutt på 7,5 mnd og når jeg har skiftet bleie på han i dagm synes jeg det ser ut som det har kommet litt blod ut av "tissen" hans, altså blod i urinen. Det er ikke nye, ser bare ut som bitte små brune prikker. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være? Tror dere det kan være noe alvorlig galt? Er litt beskymret:-(
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Når vi voksne har blod i urinen er det som regel blærekatarr. Det er ikke store mengder! Høres veldig sånn ut for meg! Gutter kan jo og blø litt fra tissen dersom bleien f.eks har strammet litt da. Men ville tatt han til legen for sjekk, kan bli veldig vondt og mye grining om blærekatarr får utvikle seg. Men noe alvorlig galt høres det IKKE ut som!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Noen andre som har noe erfaring, kunnskap om dette? Lurer på om vi skal ringe legevakta eller om vi skal vente å se om det er mulig å få en time hos fast legen i morgen elller tirsdag!!!!!!!!!!?????
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Eg ville nok ringt legevakten, og berre fortalt korleis det var fatt. Enten får du beskjed om å ta han med ein tur, eller så får du beskjed om å vente til i morgon. Det er greit å la ein fagperson avgjere om babyen treng tilsyn eller ikkje, når ein sjølv er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå