*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 De sier at farris er bra mot trøske ja, så du kan med fordel dyppe smokken i det! Her holdt det ikke med bare farris, så vi bruker noe reseptbelagt i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 JEPP! eneste som hjelper her i gården! søk på Farris så finner du nok mange innlegg om dette.
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Du kan oxo prøve naturell yoghurt, og klorheksidin 4 ganger daglig som du får kjøpt på apoteket. Dette fungerte bra på min og vi ble kvitt trøsken etter et par dager.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Har prøvd yoghurt, det funket ikke her. Men klorheksidin? Sånn Pyrisept- greier? I munnen? Hmm, kanskje vi skal prøve det også da. Er nemlig litt igjen som er vanskelig å bli helt kvitt. Takk for svar!
-Petrine- Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 Jeg fikk fjernet det hvite, tykke belegget med farris på en q-tips. Farris tar nok ikke all soppen, så det er viktig å bruke medisin i tillegg. Både i munnen på baby og på puppen om du ammer.
DenherJenta Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 her brukte jeg kokt tyttebær som jeg knuste og silte.. fikk det anbefalt av jordmoren.. å det funket veldig bra.. behandlet det 3 ganger daglig i 4 uker, men jenta mi si tunge var helt hvit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå