~Endorfina~ Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Jenta vår på 11 dager hikker flere ganger om dagen, og som regel når vi legger henne om kvelden, og hun holder på i en evighet føles det som! Er det virkelig ikke noe man kan gjøre for å stoppe det? Kan liksom ikke skremme henne, heller
MammisOgTøffer`n Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 prøv å gi henne pupp, det fikk jeg beskjed om på sykehuset at jeg kunne prøve.... han og hikket nemlig mye, noe han også gjorde i magen:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Snuppa vår hikker mye, det gjorde hun før hun ble født også. Det funker kjempebra å amme henne da. Det går ganske fort over.
Magandang anak ko Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Ville bare si at dette gir seg etterhvert. Jenta mi hikket mange ganger i døgnet inni magen, og fortsatte etter hun ble født. Det ga seg mer eller mindre når hun var ca 3 mndr:o)
Glad_mor Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 gutten vår hikker mye og jeg pleie å gi ham noe ts med kokt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå