Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior på snart ett år begynner etterhvert å få god balanse, og har begynt å gå mellom ting, men det begrenser seg til ett par skritt. Sier man da at han har begynt å gå, eller er det først når han går litt lengre strekninger???

Litt dumt spørsmål dette her, men "alle" spør om han har begynt å gå, og jeg er faktisk litt usikker på hva jeg skal svare :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysio'n vår sa "tre steg alene".

Skrevet

jeg sa det med en gang, men så gikk hun også ganske lagt helt fra start, kanskje 10-15 skritt. og det ble gjentatt hver dag, minst en de første dagene og så gikk hun på kryss og tvers av stua så fort hun fikk sjansen... men syns også jeg har hørt noe om tre skritt alene...

Skrevet

Jeg sa at han gikk når han brukte gange som eneste fremkomstmiddel for å si det litt korny...

Skrevet

altså helt alene og uten støtte

Skrevet

Gutten vår gikk bare et par skritt en eller to ganger før han la i vei uten å krabbe mer i det heletatt....Så det er ikke vanskelig å si når han begynte å gå.... 8.4.06 kl 11.55 :-))

Skrevet

Jeg sa at hun gikk da det var hovedmåten å komme seg frem på. Hun sluttet faktisk å krabbe 4-5 uker da hun knakk gåkoden ordentlig.

Skrevet

Da han i bursdagsselskapet sitt reiste seg opp mitt på gulvet og begynte å spasere :o)

Skrevet

jenta vår "holdt på å begynne å gå" ei stund... men jeg mener at når de går, så faller, og reiser seg opp igjen å går videre, ja da går de :D

jenta vår gikk 2uker før hun var året

Skrevet

snuppa tok sine første tre steg 06.06.06.... Men hun har enda ikke gått over til å gå..hehe..krabber mest enda, men er stadig oppe og tar noen skritt før hun faller eller setter seg ned igjen.. Når noen spør om hun kan gå så sier jeg "litt". Eller "nesten".

Skrevet

Er enig med noen av de andre her, når det er hovedåten deres å bevege seg rundt på og de har så god kontroll at de kan snu seg, stoppe, gå videre osv. Nå ville jeg svar "Nja, han tar noen skritt, men går ikke helt støtt enda".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...