Gå til innhold

Noen gode råd, trenger Fort..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man få hjelp når man ikke lenger har noen plass og bo..!!Jeg har ingen Fam.jeg kan reise til, ingen venner...!!Jeg er så sliten , at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..!!ER så langt nede nå, klarer ikke dette her alene..Jeg har et lite barn, og pappan bryr seg plutselig ikke lenger om noen av oss..!!Det er han sitt hus, så jeg får ikke bo her lenger..!!Jeg trenger hjelp med en gang, det er tøft å være aleine i enn sånn situasjon som dette her..!!Det nytter ikke snakke med barnepappan , han er helt håpløs..! Huff , hva skal jeg gjøre..!!Jeg må reise i dag..!!Bare gråter og gråter , føler at ikke jeg har en eneste person i hele verden som bryr seg..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosialen...

Men hvis han hiver deg ut sånn på dagen må du jo nesten kontakte krisesenteret for kvinner. Sosialen er jo ikke åpen idag.. Ikke vet jeg, vanskelig situasjon du er i!!

Skrevet

du kan kontakte krise senteret og høre... men vet at de fleste stedene så tar de ikke inn kvinner med kun et bo problem... men ring og forklar situasjonen din... har de plass så tar de deg sikkert i mot... lykke til :)

Skrevet

men uansett... så lenge dere har barn sammen og er registrerte samboere så har han ikke lov og kaste dere ut... da må heller han dra et annet sted og være.. selvom det er hans sitt hus... det vet jeg for søsteren min var i samme situasjon,og det var det hu fikk beskjed om da hu kontaktet advokat..

Skrevet

stakkars deg!! hvilken by bor du i? jeg møtte veggen i begynnelsen av juni og fikk masse hjelp fra distriktspsykiatrisk senter i bydelen min - selv om det ikke var psyken som var problemet i utgangspunktet. jeg var "bare" så innisnatan sliten. ikke noe drømmested for en baby å bli lagt inn med mor, men de tilbød meg det. vi fant heldigvis en annen løsning. de tar mot pasienter akutt mellom 10 og 2 hver dag. ellers, krisesenteret, eller barnevernet.

lykke til!!!!! ble bekymret for deg nå, hvem du enn er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...