Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Typen har gjester i helga, de har overnattet her fra i går til i dag. Det ble sent i natt før de var i seng, og ca kl 12 i dag to han ene opp. De andre sov. Så gikk han rett inn på badet og tappet i badekaret!!!!! Har ikke vaska etter seg eller noe, bare gikk rett og la seg etterpå. Jeg blir så forbanna!!! Badekaret, som BARNA våre bader i!! ÆÆÆSSSJJJ!!!!! Er jeg hysterisk?? De drar hjem i dag...
ana baroma Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 ærlig talt, sånn oppfører man seg vel ikke?? Synes ikke du er overhysterisk, jeg!! Og jeg er IKKE den som har støv på hjernen....
Snart_tenåringsmor Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Å æsj... er vel ikke mange som oppfører seg sånn. Du er absolutt ikke hysterisk. Enda godt de drar i dag da :-)
blomst25 Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Ny som jeg er her, og skrivedilla som jeg har, så logger jeg meg inn på alt jeg finner int, og legger igjen min mening. For det første så ville jeg ikke badet i andres badekar uten å ha vasket det først!! Man vet da ikke hva andre har gjort i badekaret, eller hvor møkkete det er. For det er mye møkk man ikke ser! Ikke det at jeg mener at ditt badekar er sittent!! Tvert imot. Men jeg hadde ikke badet i noens badekar uten å vaske det først! Dessuten hadde jeg spurt om lov til å ta meg et bad! Og jeg hadde da vasket det etter meg! Hadde samboeren min hatt gjester og de bare hadde tatt seg slike friheter så hadde jeg blitt sjokkert, forbanna, forbauset, paff og kanskje stum! (og det skjer sjeldent at jeg blir stum!!!) Dessuten hadde det vært samboeren min som måtte vasket etter dem, og ikke jeg! Og hvis de skulle ha kommet på besøk igjen, så hadde det vært opp til samboeren min å fortelle dem at sånn og sånn har vi det hos oss. Jeg er ikke vant til at folk oppfører seg slik jeg! Jeg er kanskje gammeldags i holdningen min, men jeg har med blomster, vin eller konfekt når jeg besøker venner. Jeg spør om lov til å låne toalettet! Folk gjør jaggu mye rart!! God Sommer!!!
Sassy. Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Langt ifra hysterisk ! Tror jeg hadde klikka i vinkel....
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Jeg må innrømme at jeg syns du overreagerer litt ja... Har badekar selv, men bare barna som bruker det. Selv liker jeg ikke å bade, bare dusje. Men hadde jeg hatt gjester på overnatting, så hadde jeg selvsagt ikke hatt noe imot om de tok seg et bad. Skulle da bare mangle. Hadde heller ikke forventet at de vasket det utover det å skylle av såperestene etter seg, og hadde de ikke gjort det heller, så hadde jeg bare gjort det og ikke tenkt noe mer på det. En smule hysterisk ja...
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Synes det var litt i overkant reaksjon. Har man gjester, så har man gjester. De må da få lov å bruke badet de også. Men jeg må si jeg hadde foretrukket at mine gjester hadde spurt før de badet (men det er fordi vi har så liten varmtvannstank).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå