Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Jeg er det mange av dere her inne vil kalle prippen, dvs -nekter puppebilder på veggene hjemme -nekter stedattera å gå med magen bar og puppene halvveis på utsiden -vi voksne drikker ikke alkohol når stebarna er her (fellesbarna er for små til å ønske øl eller vin til maten) -stebarna må være inne til avtalt tid på kvelden, sjelden etter 22 på hverdager, kl 23 i helger (de er 15 og 13) -slåssing, banning og det å kalle noen dum, idiot eller lignende slås hardt ned på -stebarna har ansvar for småsøsken. Alle barna har ansvar for noe husarbeid og matlaging. -alle barna roses for innsats og positive handlinger, daglig. Vet at de har langt friere tøyler hjemme hos sin mor, men jeg vil heller være prippen og streng enn å dumsnill og diffus. Har dessuten inntrykk av at ungene har det godt sammen med oss og med hverandre:)
♥Snulder Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Synes det høres ut som om du prøver å gi dem en normal oppegående oppdragelse jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 synes uansett det er prippent å nekte puppedamer på veggen til tenåringsgutt:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 hihi, da får jeg heller være prippen om den tid kommer:-) Har noe med signaler og respekt å gjøre. Og i mitt og sambos hus er det VI som bestemmer en del grunnleggende greier...
♥Snulder Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Helt enig med det! Jeg er ikke prippen på en flekk! Dere som IKKE kjenner meg kan sikkert påstå det, men... Har 3 tenåringsgutter som har nok respekt for voksne til ikke å henge nakne damer på veggene. Vi har faktisk besøk av bl.a besteforeldre, oldeforeldre som synes det er koselig å titte til gutta på rommene sine. Vil gutta se pupper, så får de titte på bildene og legge dem bort etterpå
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er verken med Fremskittspatiet eller Ottar, men synes ikke nakne damer er så stor stas. Helt greit at unge gutter ikke synest det samme, og helt sikkert ser både på blader og internett, men forventer nå at de har så pass mye anstendighet at de lukker eller minimerer vinduet når voksne eller unger kommer inn. Oppbevarer bladene under senga og ikke oppå veggen. Tenåringsgutter står sikkert også og spytter og banner når de henger rundt med mopedene sine, men de får da ikke ha sånn språkbruk rundt bordet hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå